محمد رضا محسنی امروز ضمن تقدیر از احداث و بهره برداری این واحد آموزشی توسط بنیاد برکت و اداره کل نوسازی افزود: چرخ توسعه و روند پیشرفت علی رغم تحریم ها در حرکت است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛در هشتمین روز از دهه مبارک دهه فجر، دبستان برکت شهید حسین فرزانه روستای رودپیش شهرستان فومن  با حضور مهندس دقیق، مدیرکل نوسازی مدارس استان گیالان و مسئولان افتتاح شد.


فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی هوانیروز با حضرت امام خمینی (ره)، خدمت برجسته در احداث و بهره برداری از این واحد آموزشی توسط بنیاد برکت و اداره کل نوسازی را مورد توجه قرار داد و افزود: چرخ توسعه و روند پیشرفت علی رغم تحریم ها در حرکت است.

وی افزود: در دهه فجر سال جاری ۳۲ پروژه عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی با هزینه ای بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که از سوی دولت تقدیم مردم عزیز شهرستان می شود.

این دبستان با ۳۹۲ متر بنای آموزشی در ۲ طبقه، به همراه ۶۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی، در مجموع با مساحت ۲۹۴۹ متر مربع با اعتبار ۴،۵ میلیارد تومان افتتاح شد و از ویژگی های این واحد آموزشی برخورداری از زمین ورزش چمن مصنوعی و زیرساخت ها و فضای آموزشی به روز می باشد.