سرپرست فرمانداری صومعه سرا گفت: چهار راهبرد (امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت) در اولویت اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان; جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان صومعه سرا به منظور هماهنگی لازم جهت تجهیز و حسن برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای به ریاست مهندس اسفندیار جوشن و با حضور اعضای جلسه درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بنا به این گزارش؛ در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی انتخاب اعضای شعب اخذ رای و برگزاری بهتر فرایند انتخابات مهندس جوشن ضمن درخواست رعایت اصل بیطرفی از اعضای هیات نظات و هیات اجرایی و بازرسی انتخابات با تاکید بر رعایت قانون و مقررات مرتبط با انتخابات در تمامی فرایندهای پیش رو از اعضای حاضرخواست با هماهنگی و انجام درست وظایف محوله وتجهیز شعبات اخذ رای؛ تعامل و همکاری بین این دو هیات، نقش موثر خود را در بزرگترین و مهم ترین رخداد کشور ایفا نمایند.

اسفندیار جوشن رئیس ستاد انتخابات شهرستان صومعه‌سرا اضافه کرد: فرآیند انتخابات ذیل چهار راهبرد (امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت) که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است انجام خواهد شد.

گفتنی است ۱۱ اسفند ماه سال جاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.