به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در راس هیئتی از شرکت تولید فیبر ایران بازدید به عمل آورده و در جلسه‌ای راهکارهای توسعه فعالیت و ترسیم افق‌های جدید صادرات به بازارهای منطقه ای را مورد بررسی کارشناسی قرار دادند. در این نشست مدیرعامل […]

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در راس هیئتی از شرکت تولید فیبر ایران بازدید به عمل آورده و در جلسه‌ای راهکارهای توسعه فعالیت و ترسیم افق‌های جدید صادرات به بازارهای منطقه ای را مورد بررسی کارشناسی قرار دادند.

در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با حمایت سازمان متبوع خود از اجرای طرح‌های توسعه ای و احیای مجدد قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی منطقه که منجر به افزایش ضریب اشتغال می شود،حضور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بورس کالای کشور، توسط شرکت مزبور را الگویی برای دیگر تولید کنندگان اعلام کرد.

شرکت فیبر ایران با سابقه بیش از نیم قرن ، نخستین کارخانه تولید فیبر کشور در پسکرانه مجتمع بندری کاسپین قرار گرفته، که هم اکنون بالغ بر هفتاد نفر در آن مشغول به کار می باشند. در طرح توسعه آن تولید چیپس چوب، اوراق فشرده چوب با روکش ملامین، کاغذی، پی وی سی و های گلاس در کنار تولید فیبر و روکش فیبر از طریق خرید و نوسازی خطوط تولید جدید با تکنولوژی روز اروپا، و تبدیل شدن به مرکز لجستیک چوب کشور در دستور کار قرار دارد که ظرف پنج سال زمینه اشتغالزایی مستقیم برای افزون بر ششصد نفر را فراهم می کند.