مسئول اجرایی مسابقات ورزشی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کارمندان به دلیل عدم تحرک مناسب در معرض آسیب‌های جدی بدنی قرار دارند.

صفیر گیلان؛امیر خزلی در رشت اظهار کرد: کارمندان در طول روز برای انجام کار پشت میز می‌نشینند و از تحرک کمی برخوردارند که کاهش تحرک باعث آرتروز گردن، کمر درد، انحراف لگن و دیگر مشکلات می شود اما پرداختن به ورزش، یکی از راههای مهم و تاثیر گذار در کاهش این آسیب‌ها است.

وی که برای حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در رشت حضور یافت، ادامه داد: با این وجود ورزش در بین کارمندان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را ترویج دادیم که در این راستا، مسابقات قهرمانی و رقابتهای لیگ را در چند رشته ورزشی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: هم اینک رشته‌های ورزشی کوهنوردی، شنا، تنیس روی میز، فوتسال (۲ لیگ) و والیبال(۲ لیگ) بین کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که اواخر آبان ماه رقابتهای فوتسال لیگ دسته ۱ و دی ماه نیز مسابقات فوتسال لیگ دسته ۲ کارکنان بنیاد مسکن کشور را برگزار می‌کنیم.

مسئول اجرایی مسابقات ورزشی بنیاد مسکن کشور بیان کرد: با این وجود حدود هزار و ۵۰۰ کارمند بنیاد مسکن فقط در رقابتهای ورزشی کارکنان دولت حضور می یابند و هزاران کارمند نیز در سطح قهرمانی بنیاد مسکن در چند رشته رقابت می‌کنند.

خزلی خاطرنشان کرد: ترویج و برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان بنیاد مسکن را در ۲ بخش جسمانی و علمی برگزار می کنیم که تاثیر آن نیز مشهود است و خوشبختانه کارکنان با روحیه بهتر در محل خدمت خود فعالیت می‌کنند