صفیر گیلان/ورزش،هافبک جنگنده پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود صحبت های جالبی را در مورد دربی به زبان می آورد. حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر پنجشنبه این هفته در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، جایی که دو تیم استقلال و پرسپولیس رو در روی هم قرار خواهند گرفت. حساسیت این دیدار به قدری زیاد است که […]

صفیر گیلان/ورزش،هافبک جنگنده پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود صحبت های جالبی را در مورد دربی به زبان می آورد.
کمال کامیابی نیا

حساس ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر پنجشنبه این هفته در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، جایی که دو تیم استقلال و پرسپولیس رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

حساسیت این دیدار به قدری زیاد است که باعث شد برانکو برای حفظ بازیکنان اش در دیدار با سپیدرود در انتخاب نفرات تیم اش حساسیت خاصی نشان دهد، برانکو در دیدار برابر سپید رود ۹۰ دقیقه به کمال کامیابی نیا را روی نیمکت نشاند تا این بازیکن سه اخطاره مشکلی برای حضور در دربی نداشته باشد، حالا کامیابی نیا در آخرین مصاحبه خود صحبت های جالبی در مورد دربی به زبان می آورد و مدعی است که با تک گل او پرسپولیس برنده دربی خواهد شد:
نمی‌شود پیش‎بینی کرد.

بازی سختی است و همیشه شرایط خاص خودش را دارد. ما سخت تمرین می‌کنیم تا بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. دربی تنها دیداری است که نتیجه آن به رتبه جدول ربطی نخواهد داشت. امیدوارم ما بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

در صورتی که درمیدان باشم قطعا به گلزنی نیز فکر می‌کنم. همین الان هم به این موضوع فکر می‌کنم. (او در این لحظه برای شادی گل دربی نیز گفت) من به شادی گل هم فکر کرده‌ام. برای همه هواداران سورپرایز خواهد بود. اصلا این طوری بهتر است که بازی را یک بر صفر ببریم و گلزن آن هم من باشم!