به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر  گیلان؛ در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر  و حضور استاندار در شهرستانها امروز دکتر محمد علی نجفی به شهرستان انزلی سفر کرد. در این بازدید که فرماندار، نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی،  و جمعی از مدیران شرکت کشتیرانی  حضور داشتند، دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر  گیلان؛ در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر  و حضور استاندار در شهرستانها امروز دکتر محمد علی نجفی به شهرستان انزلی سفر کرد.

در این بازدید که فرماندار، نماینده‌ی مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی،  و جمعی از مدیران شرکت کشتیرانی  حضور داشتند، دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه در سال ۷۳ به عنوان اولین گروه از گیلان به آستراخان روسیه سفر کردیم گفت : در این سفر مسئولان روسیه اهمیت بالای ارتباط آستراخان و گیلان را درک کرده بودند.

IMG_8359IMG_8353_0

وی به فضای مثبت کنونی در ارتباط با کشورهای حاشیه‌ی دریای خزر اشاره و خاطر نشان کرد : باید از این شرایط مطلوب کمال بهره را در افزایش حجم مبادلات تجاری و ارتباطات اقتصادی ببریم.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار داشت : بسیار خرسندم که اکنون کشتیرانی دریای خزر پشتوانه‌ای قوی برای بنادر انزلی و کاسپین است.

وی حضور ۲۳ فروند کشتی شرکت کشتیرانی دریای خزر را بسیار قوی و موثر عنوان کرد و گفت : با معاون اول رئیس جمهور درخصوص تمهیدات لازم مبنی بر کاهش هزینه‌های تجار مکاتبه‌ای کرده‌ام تا توسعه‌ی پیش بینی شده در بنادر استان گیلان محقق شود.photo_2017-02-07_10-20-29 photo_2017-02-07_10-20-23