دبیر شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر استان از کشف۱ کیلو گرم شیشه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛دکتر حیدری آزاد دبیر شورای هماهنگی  مبارزه با مواد مخدر استان در گفتگو با خبرنگار این رسانه  از کشف۱ کیلو گرم شیشه خبر داد گفت : در پی اطلاعات واصله به پلیس مبارزه با موادمخدر و رصد اقدامات مجرمانه یکی از  عناصر توزیع مواد مخدر در شهرستان رشت موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی افزود:بعد از رصد موضوع  مشخص گردید فرد مذکور قصد دارد مقدار قابل توجهی موادمخدر صنعتی از نوع شیشه را وارد استان نماید.

حیدری آزاد تصریح کرد؛از اینرو اکیپ های عملیاتی پلیس به کنترل محور ورودی استان از قزوین به رشت پرداخته و خودروی مذکور را متوقف نمودند. و پس از انجام بازرسی های تخصصی، از داخل لاستیک زاپاس خودرو مقدار یک کیلوگرم ماده مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف و ضبط گردید.  در این رابطه دو نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان گیلان ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه های مقابله ای استان افزود:  بی تردید افزایش هماهنگی ها و هم افزایی دستگاه های اطلاعاتی، قضائی و انتظامی نقش مؤثری در موفقیت برنامه ها و اقدامات حوزه مقابله با ورود و عرضه موادمخدر دارد.