به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ” محسن جعفرزاده” گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی چوب قاچاق در پشت یکی از کارگاه‌های چوب بری شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. کشف ۳۰ تن چوب قاچاق در فومن سرهنگ” محسن جعفرزاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ” محسن جعفرزاده” گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی چوب قاچاق در پشت یکی از کارگاه‌های چوب بری شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کشف ۳۰ تن چوب قاچاق در فومن
سرهنگ” محسن جعفرزاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی چوب قاچاق در پشت یکی از کارگاه‌های چوب بری شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند، اظهار داشت: در بازرسی از این کارگاه ۳۰ تن چوب قاچاق کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ارزش چوب‌های کشف شده ۷۰۰ میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب رابه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۴ تن چوب قاچاق در فومن 

سرهنگ” محسن جعفرزاده”  همچنین از کشف ۴ تن چوب قاجاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و جهت بررسی این خودرو را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه راننده این خودرو جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک ، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۴تن چوب قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش چوب‌های کشف شده ۸۰ میلیون ریال است.