صفیر گیلان؛رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف و ضبط ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در هفته گذشته در محورهای ورودی این استان خبرداد. به گزارش مهر، سرهنگ احدالله احدی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته گذشته ۴ محموله مواد مخدر در محورهای ورودی استان گیلان کشف و […]

صفیر گیلان؛رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف و ضبط ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش در هفته گذشته در محورهای ورودی این استان خبرداد.

به گزارش مهر، سرهنگ احدالله احدی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته گذشته ۴ محموله مواد مخدر در محورهای ورودی استان گیلان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این محموله معادل ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر بوده است، افزود: مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک و حشیش هستند.

رئیس پلیس مبارزه به موادمخدر گیلان با اشاره به انهدام چهار باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در این استان، خاطرنشان کرد: در این عملیات پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه ۱۰ نفر از قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر اقدام به حمل مواد مخدر از مناطق شرقی کشور کرده بودند، تصریح کرد: این باند تحت تعقیب ماموران مبارزه با مواد مخدر و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشتند که در نهایت در محورهای ورودی استان گیلان دستگیر شدند.

سرهنگ احدی یادآورشد: در ۳ ماه گذشته ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان کشف و ضبط شد.