صفیر گیلان/  فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۲ تن تخم مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد. سرهنگ ” بابک علیزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت باری هیوندای مشکوک و آن […]

 

صفیر گیلان/  فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۲ تن تخم مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” بابک علیزاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت باری هیوندای مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: دربازرسی و بررسی دقیق ماموران مشخص شد که کامیونت حامل ۲ تن تخم مرغ فاسد فاقد مجوز می‌باشد که کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ علیزاده اظهار داشت: در این راستا متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و تخم مرغ‌های فاسد تحویل اداره دامپزشکی بخش چابکسر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه پلیس همواره با افرادی که به دنبال اینگونه سودجویی هستند برخورد قانونی خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.