صفیر گیلان؛سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان فومن در ۱۱ ماهه سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت. این مقام انتظامی گفت: شهرستان فومن به لحاظ دارا بودن دو منطقه گردشگری فعال از مناطق پرتردد استان گیلان است که برای حفظ امنیت […]

صفیر گیلان؛سرهنگ ” محسن جعفرزاده ” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان فومن در ۱۱ ماهه سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.
این مقام انتظامی گفت: شهرستان فومن به لحاظ دارا بودن دو منطقه گردشگری فعال از مناطق پرتردد استان گیلان است که برای حفظ امنیت موجود و ارتقاء آن، همکاران ما از ابتدای سال جاری تاکنون چندین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با همکاری شوراهای معتمد پلیس اجرا کرده‌اند.
وی به کشف ۳۵۴ فقره سرقت، دستگیری ۱۷۴سارق و معرفی آنها به مقام قضائی در ۱۱ ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت بالغ بر ۱۵۴ تن چوب جنگلی قاچاق نیز کشف و متهمان آن تحویل مقام قضائی شدند.
سرهنگ جعفرزاده با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۲۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، ۲کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین، یک کیلو و ۴۶۰ گرم حشیش، دراین مدت کشف و چندین باند موادمخدر را متلاشی کردند بیان داشت: ۲۶ قبضه اسلحه شکاری -غیرمجاز هم کشف شده است.
جعفرزاده ضمن اشاره به کشف ۵ هزار و ۳۲۱ لیتر سوخت قاچاق اظهار داشت: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان تعداد ۵۰۶ دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و ۳۲۸ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن وسیله نقلیه، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در پایان این گفت و گو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره داشت و خاطرنشان کرد: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات آنان در ۱۱ماهه سال جاری تعداد ۴۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات آنان رسیدگی شده است.