صفیر گیلان؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های رشت و آستانه‌اشرفیه خبر داد. ” احداله احدی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در بررسی گزارشات […]

صفیر گیلان؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های رشت و آستانه‌اشرفیه خبر داد.
” احداله احدی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در بررسی گزارشات مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در استان گیلان مطلع شده و با انجام تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.
این مقام انتظامی افزود: با انجام تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران مبارزه با موادمخدر استان، خودرو پراید این قاچاقچی در شهرستان رشت شناسایی و متوقف شد.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مورد نظر ۱۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد گفت: در این راستا قاچاقچی ۳۲ ساله به همراه همدست ۳۶ ساله‌اش دستگیر شدند.
احدی در ادامه بیان داشت: همچنین طی یک عملیات دیگر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام تحقیقات نامحسوس خودرو لیفان یک قاچاقچی را در شهرستان آستانه‌اشرفیه شناسایی و متوقف کردند.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه در بازرسی از خودرو متوقف شده، ۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد تصریح کرد: در این راستا قاچاقچی ۳۱ ساله به همراه دو همدست ۳۲ و ۴۴ ساله‌اش دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه موادمخدر است.