بهروزی فر افزود:ما بین  اصلح باید صالحان را برای این جایگاه مهم انتخاب کنیم زیرا این جایگاه حیاتی است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛خلیلی بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای اداری شهرستان شت با بیان اینکه ما در مقابل شهدا و امام راحل و  در مقابل ملت عزیز که تا امروز ایستادگی و مقاومت نمودند و همه ی  سختی ها را به جان خریدند مسئول هستیم ملتی که  تا امروز این نظام را و اصول ارزشها را دفاع و حمایت کردند و از خود گذشتند.

بهروزی فر تصریح کرد؛ما باید سعی کنیم اثرات منفی سوء رسانه را از بین ببریم تا مردم ناامید نشوند و امروز بیانات رهبری در دیدار مجازی فصل الختمام همه ماست.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس تاکید کرد؛ مدیران خصوصا متولیان امور مردم در جامعه با عمل رفتار و منش و کردار با مردم طوری رفتار کنیم که امروز سپر بلای نظام انقلاب و  ایجاد ارامش برای مردم باشیم.

وی رفتار مدیران را در برخورد با مردم یکی از تکالیف و وظیفه مهمی دانننست که باید در این راستا  ما مسئولان از خود نشان دهیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان به گفتمان رهبر انقلاب که فرمودند انتخابات و انهایی که نامزد هستند یک مسابقه است و طبق فرمایش آقا نامزد ها خلقیات  و اخلاقیات را رعایت کنند چه در برنامه خود و چه در مناظرات و مذاکرات و گفتمان..

  وی افزود؛ اینها افراد اصلح هستند و شورای نگهبان اینها را صالح تشخیص و به مردم معرفی کرد و الان خودشان باید خودشان را به مردم معرفی کنند.

بهروزی فر افزود:ما بین  اصلح باید صالحان را برای این جایگاه مهم انتخاب و این جایگاه حیاتی است زیرا رئیس جمهور  نفر دوم بعد از مقام معظم رهبری  در جایگاه قانون اساسی است این را مردم مد نظر قرار دهیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان با بیان اینکه در مناظرات و گفتگو افراد خود را به مردم معرفی و ما هم معیارهای امام و رهبری را مد نظر قرار می دهیم که گفت؛مشکلات و نارضایتی ها،اولویت های نظام،بحث فرهنگ،حل مشکلات اقتصادی،رفع مشکلات معیشتی،ازدواج،مسکن واشتغال جوانان .. که ایشان در ششم خرداد فرمود باید به آن توجه شود.

 بهروزی‌فر همچنین به بحث تولید که رهبر تاکید داشت اشاره و افزود:اگربخواهیم اقتصاد از این وضعیت خارج  و مردم از نگرانی بیرون بیایند و امیدوار شوند  باید  دنبال تولید -پشتیبانی و مانع زدایی باشیم. 

وی ثبات کشور را در سایه رفع موانع تولید دانست و گفت:ثبات اقتصادی را پیش روی مردم قرار دهیم تا مردم احساس ارامش کنند زیرا هیچ توجیهی بعد از ۴۲ سال قابل قبول نیست که مردم در شرایط سخت زندگی کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان تاکید کرد؛تلاش کنیم تا رفتار عدالت گونه  و عمل ما ظلم ستیزی باشدتا اقشار آسیب پذیر جامعه و محروم  که غالب جامعه ماست از این شرایط رهایی یابند. .

وی افزود:ما امانت دار مردم هستیم و این میز و صندلی می تواند هم تهدید و هم فرصت باشد.

بهروزی فر به اتفاقات ناخوشاینده  که عامل سقوط حوزه مدیریتی و شوراها شد اشاره و افزود: ما بایستی عبرت بگیریم زیرا ما پشتوانه نظام و مردم هستیم و تلاش کنیم تا مسئولیت خود را بدون حتی کوچکترین خللی به سر مقصد برسانیم.

 

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری