به گزارش صفیر گیلان،  در پنجمین روز از هفته دولت  و با حضور خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان ،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار،نماینده و مدیران کلنگ احداث سه  سالن ورزشی در روستاهای مرکیه، پشتیر و نوخاله اکبری با اعتبار ۲۵۱۸۰میلیون ریال به زمین زده شد. فراهم نمودن زیرساختها برای […]

به گزارش صفیر گیلان،  در پنجمین روز از هفته دولت  و با حضور خانم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان ،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار،نماینده و مدیران کلنگ احداث سه  سالن ورزشی در روستاهای مرکیه، پشتیر و نوخاله اکبری با اعتبار ۲۵۱۸۰میلیون ریال به زمین زده شد.
فراهم نمودن زیرساختها برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری امری ضروری است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان در آیین افتتاحیه پروژه های شهرستان صومعه سرا ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: امیدست در این هفته مردم ما بتوانند با افتتاح پروژه ها  به بخشی از خواسته ها خود برسند.

وی افزود: امیدست فرصتهای اشتغالزایی با کمک مسئولین در شهرستان برجسته شود و شاهد اشتغال فرزندان خوب این شهرستان باشیم.

تنهایی به افتتاح پروژه های بخش خصوصی در شهرستان اشاره کرد و گفت: ضروری است زیرساختهای لازم را برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری فراهم کنیم تا شاهد جذب گردشگر، رونق اقتصاد، اشتغالزایی باشیم.

گفتنی است افتتاح پروژه های راهداری ۵پروژه با اعتبار ۴۹۳۰۰میلیون ریال به صورت نمادین در کسما و افتتاح طرح توسعه رستوران بین راهی کابانا در کلیدبر با اعتبار ۱۰۰۰۰میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۷نفر از پروژه های قابل افتتاح در پنجمین روز از هفته دولت بوده است.