صفیر گیلان؛با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌ها بحران کم آبی جدی است، اضافه کرد: امسال دستگاه‌های اجرایی باید برنامه محور حرکت کنند زیرا با روزمرگی نمی‌شود در مأموریت‌های محوله را انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در جلسه شورای اداری شهرستان شفت ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)، گفت: امروز نیازمند حضور میدانی و عملیاتی برای حل مشکلات شهرستان شفت هستیم.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به شروع فصل کشاورزی و تنش آبی، اضافه کرد: اینکه مسئولان پای کار و در کنار کشاورزان باشند کشاورز را دلگرم می‌کند چرا که پشت میز نشستن مشکلی را حل نمی‌کند.

بهروزی فر با بیان اینکه مسئولان باید به صورت میدانی و جهادی پای کار باشند، ادامه داد: زمانی که مسئولیت را پذیرفته ایم باید در کنار مردم باشیم و در حل مشکلات تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی‌ها بحران کم آبی جدی است، اضافه کرد: امسال دستگاه‌های اجرایی باید برنامه محور حرکت کنند زیرا با روزمرگی نمی‌شود در مأموریت‌های محوله را انجام داد.

بهروزی فر سکونت مدیران را در شهرستان بسیار مهم دانست و افزود: سکونت مدیران در شهرستان در مواقع بحران بسیار مهم بوده و می‌تواند دردهای مردم را آرام کند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان کارگزاران نظام هیچ‌گونه تنبلی و سستی توجیه پذیر نیست، اضافه کرد: مسئولان بر بدنه دستگاه‌های خود نظارت داشته باشند تا کارکنانشان به مراجعه کنندگان پاسخگویی درست داشته باشند.

وی در خصوص قانون بودجه امسال نیز گفت: با مصوب شدن این قانون برای کارهای عمرانی و بخش‌های خدماتی امیدی روشن می‌شود.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه در مجلس فراکسیون ۳۱ شهرستان کم برخوردار تشکیل شده و از دولت نیز مطالبه گری داشته ایم، افزود: در کمیسیون تلفیق و برنامه بودجه مصوبه مازاد بر سقف بودجه ۱۰۰ میلیارد تومان برای شفت به صورت ویژه بودجه دیده شده است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری