به گزارش صفیر گیلان؛عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز گیلان امروز پنج شنبه ۲۰ مرداد ماه  در آئین تجلیل از اصحاب رسانه از گازرسانی به ۱۵ روستای گیلان در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: برخورداری گاز در گیلان به ۹۷.۱ درصد رسیده است. وی به افزایش برخورداری گاز در گیلان به ۹۸ […]

به گزارش صفیر گیلان؛عیسی جمال نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز گیلان امروز پنج شنبه ۲۰ مرداد ماه  در آئین تجلیل از اصحاب رسانه از گازرسانی به ۱۵ روستای گیلان در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: برخورداری گاز در گیلان به ۹۷.۱ درصد رسیده است.

وی به افزایش برخورداری گاز در گیلان به ۹۸ درصد تا پایان سال خبر داد و افزود: تمام تلاش شرکت گاز گیلان رساندن نعمت گاز به روستاهای بالای ۲۰ خانوار با قابلیت گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازدار کردن حداقل ۱۰۰ روستا تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: شرکت گاز در صدد است تا با رساندن گاز به مناطق کم‌برخوردار، محرومیت را از چهره روستاها بزداید.

جمال نیکویی با اشاره به طرح گاز رسانی در شهرستان شفت، خاطرنشان کرد: ۲ روستای بابارکاب و طالقان در این شهرستان در هفته دولت امسال گازدار می‌شوند و گازدار شدن روستای امامزاده ابراهیم علیه‌السلام این شهرستان نیز تا پایان امسال تعیین تکلیف می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران و به صورت ویژه خانواده زنده یاد  رضا اسدی، تجلیل و تکریم شد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری