به گزارش صفیر گیلان؛مهندس رضا اسلامی در جلسه مشترک گرامیداشت هفته دولت ، هفته دفاع مقدس  و اربعین حسینی (ع) ، این ایام را فرهنگ ساز توصیف و از همه مدیران شهرستان خواست با کمک مردم تلاش کنند این ایام بصورت ویژه و باشکوه برگزار گردد . فرماندار سیاهکل اربعین حسینی(ع) را ادامه دهنده راه […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس رضا اسلامی در جلسه مشترک گرامیداشت هفته دولت ، هفته دفاع مقدس  و اربعین حسینی (ع) ، این ایام را فرهنگ ساز توصیف و از همه مدیران شهرستان خواست با کمک مردم تلاش کنند این ایام بصورت ویژه و باشکوه برگزار گردد .
فرماندار سیاهکل اربعین حسینی(ع) را ادامه دهنده راه و پاسداشت شهدای حسینی(ع) دانست و خاطر نشان ساخت : گرامیداشت اربعین حسینی (ع) و هفته  دفاع مقدس و دولت یک نعمت برای جامعه ما می باشد که امروز به عنوان یک فرهنگ در جامعه ما نهادینه شده است.
وی افزود : این فرهنگ حسینی (ع) کشور ما را از بسیاری از آسیب ها دور کرده است و به طور یقین این آسیب ها که هر لحظه کشور را تهدید می کند به وسیله این فرهنگ حسینی (ع) و اقدامات نشات گرفته از این فرهنگ خنثی شده است.
مهندس اسلامی در ادامه به تمهیدات پیش بینی شده در برگزاری این سه مراسم بزرگ و معنوی افزود : همه باید کمک کنند تا مراسم هفته دولت ، هفته دفاع مقدس  و اربعین حسینی با شکوه و جلوه خاصی برگزار  شود چون تمام دشمنان چشم دیدن موفقیت ها و بزرگی مردم را ندارند  امروز به دنبال ضربه زدن به کشور و مردم بزرگوار و قدرشناس هستند .
وی به برنامه های هفته دولت و افتتاح پروژه های پیش رو اشاره و اظهار امیدواری نمود مدیران شهرستان از این منابع مالی که دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی صحیح به دست آورده است و در راستای پاسداشت خون شهدای این ایام گرانقدر ، این منابع را به درستی استفاده کنند تا بیشترین بهره مندی به مردم ایران اسلامی و علی الخصوص مردم بزرگوار شهرستان سیاهکل برسد.
فرماندار سیاهکل بیان کرد : امروزه در دانشکده های نظامی رشادت های رزمندگان و عملیات های نظامی ایران در هشت سال دفاع مقدس در حال تدریس است  که چگونه با امکانات کم در مسائل راهبردی و نظامی موفق شده ایم.
مهندس اسلامی با تبیین و برشمردن دشمنی های برخی از کشورها در هشت سال دفاع مقدس  افزود : این ایام یادآور خاطره هاست و همواره دشمن به دنبال ضربه به مردم می باشد  و همانطور که در زمان جنگ از تحویل سیم خاردار نیز به کشور خودداری کردند امروز با روش های دیگری این هدف را دنبال می کند اما به مانند هشت سال  دفاع مقدس  که رزمندگان در جبهه و جنگ همه موارد را در نظر داشتند و از کمترین امکانات و تجهیزات و منابع مالی استفاده کردند و اجازه ندادند که گوشه ای از خاک دلیران توسط کشورهای استعمارگر جدا شود ،  مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید با تلاش و کار  زیاد و پیگیری امور مردم  ، پاسخی در خور و شان این
رشادت ها و جان فشانی ها داشته باشند.