به گزارش صفیر گیلان،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن از برگزاری مسابق کتابخوانی پیامبر مهربانی ها خبر داد وگفت؛از مهمترین اهداف این مسابقه ترویج و نهادینه کردن سنت و سیره پیامبران و انتقال پیامهای دینی است. به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن اعلام کرد؛ مسابقه کتابخوانی […]

به گزارش صفیر گیلان،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن از برگزاری مسابق کتابخوانی پیامبر مهربانی ها خبر داد وگفت؛از مهمترین اهداف این مسابقه ترویج و نهادینه کردن سنت و سیره پیامبران و انتقال پیامهای دینی است.
به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن اعلام کرد؛ مسابقه کتابخوانی پیامبر مهربانی ها از یازده ربیع اول الی هفدهم ربیع اول سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است در شهرستان برگزار و این مسابقه حائز اهمیت می باشد.
وی تصریح کرد: شناسایی شخصیت و سیره ائمه اطهار به ویژه پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های موجود در سنت و سیره این بزرگواران باید در رأس برنامه‌های این ایام باشد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار داشت : انتقال پیام‌های دینی و آشنایی عموم با سیره زندگی ائمه ‌اطهار(ع) در قالب‌های جذاب و پرانگیزش مانند مسابقات از شیوه‌های مؤثر کار فرهنگی است.
نیک انجام در ادامه افزود : این مسابقه با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از فرازهای زندگی و سیره حضرت محمد (ص) در باره زندگی پربار و رسالت آن حضرت برگزار می شود.
این مسوول ؛ گسترش فرهنگ کتابخوانی و آشنایی نسل نوجوان و جوان با شخصیت‌ها و مفاهیم دینی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه عنوان نمودند.
نیک انجام در خصوص مسابقه پیامبر مهربانیها اشاره نمود و گفت : مسابقه مزبور از محتوای کتاب ” پیامبر مهربانیها ” نوشته حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن صفوی طراحی شده است. که علاقمندان از ٢۴ آذرماه می‌توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، سوالات مسابقه را دریافت و حداکثر تا ٣٠آذر ماه پاسخنامه را تحویل این اداره دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : برگه ها سوالا ت این مسابقه روز جمعه نیز در مصلی نماز جمعه این شهرستان توزیع می شود و به قید قرعه به ١٢ نفر از افرادی که پاسخ‌های صحیح را ارسال کرده باشند، به قید قرعه هدایای ارزنده‌ای همراه با لوح تقدیر اهدا می‌شود.