به گزارش صفیر گیلان ، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت صبح امروز در جلسه ستاد مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و یادواره شهدای شهرستان شفت که در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد گفت: اعتقاد و باور قلبی لازمه انجام شایسته کارها است. وی با اشاره به اینکه در روزهای بارش برف همدلی و […]

 به گزارش صفیر گیلان ، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت صبح امروز در جلسه ستاد مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و یادواره شهدای شهرستان شفت که در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد گفت: اعتقاد و باور قلبی لازمه انجام شایسته کارها است.

photo_2017-02-22_04-11-29

وی با اشاره به اینکه در روزهای بارش برف همدلی و همراهی خوبی در شفت شکل گرفت افزود : در سطح شهر ۵۰ سانتیمتر و در روستاهای کوهستانی این شهرستان بیش از ۱.۵ متر برف بارید و میزان بارش برف در شفت بیشتر از سایر شهرستانها بود.

فرماندار شفت با بیان اینکه در جریان بارش برف مشارکت خوبی از سوی مردم و مسوولین انجام شد افزود: افزایش مشارکت های مردمی نتیجه باور و اعتقاد قلبی و بهره گیری از ظرفیت های داخلی شهرستان بود.

محسنی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده و پویاست افزود: برگزاری یادواره های شهدا نقش خوبی در استمرار این فرهنگ ایفاء خواهد کرد وتبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل سوم‌ انقلاب ، مهمترین وظیفه مسوولین به ویژه دستگاه های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار کشورمان مرهون جانفشانی شهدا است تصریح کرد : امروز در مناسبات منطقه ای از جمهوری اسلامی ایران نظرخواهی می شود و این ثمره خون شهداء و استادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ودر راس آن آمریکای جنایتکار می باشد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه باید همه ظرفیت ها در روز برگزاری یادواره شهدای این شهرستان متمرکز شود افزود : تمام دستگاه های اجرایی باید در هرچه بهتر برگزاری یادواره شهدا مشارکت و زمینه های حضور مردم را تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های باید به گونه ای باشد که اقشار مختلف مردم در یادواره شهدای شهرستان شفت شرکت کنند افزود : تبلیغات و اطلاع رسانی ها می تواند نقش موثری در این مهم ایفا کند.

سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه شفت نیز با اشاره همدلی مردم ، مسوولین و بسیجیان در جریان بارش برف اخیر در شفت افزود : رضایت مندی مردم با تلاش های صورت گرفته حاصل شد.

photo_2017-02-22_04-11-20

وی با بیان اینکه نباید از جنگ اقتصادی دشمنان غافل شویم ؛ به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: با غفلت دچار جاهلیت مدرن خواهیم شد که  علم و تکنولوژی سلاح آن است.

فرمانده سپاه شفت با اشاره به اینکه استکبار جهانی با به راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه در صدد  فروش سلاح و کسب درآمد است افزود : نباید با آشوب های منطقه دشمن اصلی خود یعنی صهیونیسم را فراموش کنیم.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه یادواره شهدای شهرستان شفت روز ۱۲ اسفند ماه سال جاری مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)  برگزار خواهد افزود : از همه مردم و مسوولین دعوت به عمل می آید در این مراسم معنوی شرکت کنند.