۱۵۰۰ باشگاه ورزشی در ۱۷ شهرستان از لحاظ کمی و کیفی مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با بیان اینکه هدف از ارزیابی چگونگی کارکرد باشگاهها ارزش گذاری و بررسی فرهنگ مشتری مداری خواهد بود ، افزود: در این ارزیابی هفت محور مدیریت ، منابع انسانی ، مشتری مداری ، منابع سرمایه و امکانات ، ترویج فرهنگ ، اخلاق و توسعه مشارکت های اسلامی ، استاندارد ها و دستاوردها در ۴سطح مد نظر خواهد بود.

 

وی مشخص شدن رتبه بندی باشگاهها را راهکاری مفید و کاربردی برای بسط و گسترش بهترین شیوه عملکرد در یکپارچه سازی خدمات رسانی و توسعه فرهنگ مشتری مداری دانست و تاکید کرد : با ارتقا سطح عملکردی باشگاهها میتوانیم ورزشکارانی را در بالاترین سطح انگیزشی و عملکردی پرورش دهیم .