در هفته جاری جلسه کمیته رسیدگی به درخواست ها و شکایات شرکت گاز استان گیلان به ریاست مدیرعامل شرکت و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش صفیر گیلان؛حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به درخواست ها و شکایات با تاکید بر برگزاری مستمر این جلسات در راستای اصلاح فرآیند و بهبود پاسخگویی اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مناسب و همت مضاعف، مشکلات مشترکین محترم را به پایین ترین حد ممکن برسانیم.

وی با ضروری برشمردن اطلاع رسانی راه ها و مبادی ارتباطی شرکت گاز در سراسر استان بیان کرد: رؤسای ادارات گاز شهرستان ها باید نسبت به اطلاع رسانی مبادی ارتباطی شرکت با فرمانداری و سایر ادارات شهرستان مکاتبه و همکاری نمایند تا بدینوسیله مراجعات حضوری به ادارات گاز کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از روند پاسخگویی به مشترکین، گفت: یکی از امتیازات این شرکت، سیستم مکانیزه پاسخگویی به شکایات است که به صورت پیوسته در حال پاسخگویی به یکایک متقاضیان می باشد.

حسین اکبر در همین راستا افزود: یکی از اصلی ترین کارهای شرکت گاز پاسخگویی به مردم است و افتخار می کنیم که در دوران شیوع کرونا در حال خدمت رسانی مستمر به مردم عزیز استان هستیم.

وی در پایان بر پرهیز از بوروکراسی اداری برای پاسخگویی به شکایات تاکید کرد و گفت: باید با کوتاه کردن روند اداری رسیدگی به درخواست ها و ارسال مستقیم پیام وارده به مسئول مربوطه، زمینه کاهش مدت زمان پاسخگویی فراهم گردد.

همچنین در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت رسیدگی به درخواست ها و شکایات در آبان ماه امسال ارائه شد که طی آن ۱۰۲ پیام ورودی شامل، درخواست، شکایت، پیشنهاد و اطلاع رسانی وارد سامانه شده و متوسط مدت زمان پاسخگویی به آنها کمتر از ۲ روز کاری بوده است.