به گزارش صفیر گیلان؛دکتر اسماعیل نورصالحی- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمپ یک مرکز درمانی سوء مصرف مواد در شهرستان فومن خبر داد و گفت:  این مرکز درمان سوء مصرف مواد در شهرستان فومن به دلیل فروش غیرقانونی دارو بدون حضور پزشک، جلوگیری از بازرسی مرکز و سایر تخلفات درمانی، با حکم سازمان […]

 به گزارش صفیر گیلان؛دکتر اسماعیل نورصالحی- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمپ یک مرکز درمانی سوء مصرف مواد در شهرستان فومن خبر داد و گفت:  این مرکز درمان سوء مصرف مواد در شهرستان فومن به دلیل فروش غیرقانونی دارو بدون حضور پزشک، جلوگیری از بازرسی مرکز و سایر تخلفات درمانی، با حکم سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان فومن پلمپ شد.

 وی ادامه داد: در خصوص ادامه فعالیت و یا ابطال پروانه  این مرکز در کمیته منطقه ای درمان با داروهای آگونیست تصمیم گیری خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه ضمن تقدیر از عملکرد مراکزی که در حال ارایه خدمات درمانی با رعایت موازین قانونی می باشند، اظهار داشت:  نظارت بر عملکرد مراکز درمان سوء مصرف مواد به دلیل در اختیار داشتن داروهای مخدر اهمیت ویژه ای دارد و در این راستا نظارت بر عملکرد این مراکز در استان تشدید خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی مراکز درمان سوء مصرف مواد استان ضمن رعایت قوانین و مقررات و پروتکل های درمانی، موظف به همکاری با بازرسین در زمان بازدید می باشند.

به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر اسماعیل نورصالحی- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمپ یک مرکز درمانی سوء مصرف مواد در شهرستان فومن خبر داد و گفت:  این مرکز درمان سوء مصرف مواد در شهرستان فومن به دلیل فروش غیرقانونی دارو بدون حضور پزشک، جلوگیری از بازرسی مرکز و سایر تخلفات درمانی، با حکم سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان فومن پلمپ شد.