صفیر گیلان؛هروزی فر از مصوب شدن ۱۰۰میلیارد اعتبار مازاد در کمیسیون تلفیق بودجه برای شهرستان شفت خبر داد و گفت: تلاش می شود منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه های عقب مانده تامین شود.

به گزارش پایگاهخبری صفیر گیلان؛نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از فعالین عرصه رسانه درخواست می شود حقایق را به مردم اطلاع رسانی نمایند، گفت: بیان خدماتی که جمهوری اسلامی به ثمر نشانده موجب نا امیدی دشمنان خواهد شد.

بهروزی فر با تاکید براینکه برنامه ریزی های دقیقی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان شفتی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پروژه راه سازی ملاسرا به شفت، پل بداب و‌ چوبر تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه همزمان با سفر ریاست جمهوری به گیلان، ۱۰میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان فنی حرفه ای شفت مصوب شده است، اظهار داشت: این پروژه نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با پیگیری ها و تلاش های مدیران ارشد شهرستان شفت شاهد تحولی چشم گیر در این شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه استاندار گیلان طی ماه های گذشته چندین بار بازدید میدانی از شهرستان شفت داشته تا مشکلات را از نزدیک رصد و‌ پیگیری های لازم را در دستور کار قرار دهد، اذعان کرد: غبار محرومیت باید از چهره شهرستان شفت رفع شود.

بهروزی فر از مصوب شدن ۱۰۰میلیارد اعتبار مازاد در کمیسیون تلفیق بودجه برای شهرستان شفت خبر داد و گفت: تلاش می شود منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه های عقب مانده تامین شود.