صفیر گیلان؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به وقوع ۵۳ فقره حادثه از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ خرداد ماه، گفت: ۱۲۵ نفر از خدمات امدادی این جمعیت برخوردار شدند.

به گزارش صفیر گیلان؛سیاوش غلامی  با اشاره به آماده باش امدادگران در تعطیلات چند روز اخیر، اظهار کرد: از ۱۱ تا ۱۵ خرداد ماه به ۱۲۵ نفر از هموطنان امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۸۶ نفر مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است، گفت: ۱۱ مصدوم مربوط به حوادث شهری، ۱۷ نفر کوهستان، ۹ نفر حضوری و ۲ نفر دریایی بوده است.

غلامی با اشاره به به وقوع ۵۳ فقره حادثه، افزود: از این تعداد حادثه ۲۴ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، ۱۰ مورد شهری، ۹ مورد خدمات حضوری، ۹ مورد کوهستان، ۲ مورد دریایی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه به نجات حادثه دیدگان این حوادث اشاره و اضافه کرد: در موارد یاد شده ۳۰ نفر از حادثه دیدگان توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند.

غلامی با این که ۸۳ تیم عملیاتی برای امداد رسانی در این حوادث به محل وقوع اعزام شدند، اظهار کرد: ۲۲۹ نفر از عوامل امدادی اعم از ۸۳ تیم عملیاتی با ۶۱ دستگاه آمبولانس و خودروهای امدادی در این حوادث حضور داشتند.

وی ادامه داد: همچنین سه مورد عملیات رها سازی نیز طی چند روز اخیر توسط نجات گران این جمعیت صورت گرفت.