۱۸ پروژه آموزشی و پرورشی استان گیلان با حضور نماینده عالی دولت در استان عصر امروز همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهره برداری شد.

به گزارش صفیر گیلان؛ مراسم افتتاح همزمان ۱۸ واحد آموزشی و پرورشی استان گیلان از پروژه های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان و مردم خونگرم منطقه در شهرستان خمام انجام شد.

۱۸ فضای آموزشی و پرورشی شامل ۵۹ کلاس درس و زیربنای شش هزار و ۴۱۳ مترمربع با هزینه کرد یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بصورت همزمان در پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر خمام افتتاح شد.

این فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع شامل ساختمان آموزشی، کتابخانه محله ور، سالن ورزشی محله محور جمعاً به مساحت دو هزار و ۲۲۹ مترمربع با هزینه کرد ۲۶۰ میلیارد ریال با حمایت استاندار در تامین اعتبار پروژه به افتتاح رسید.

استاندار گیلان در حاشیه آئین بهره برداری این این پروژه ها با بیان اینکه قطار توسعه و پیشرفت در کشور شتاب گرفته است، به تشریح افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر امسال در گیلان پرداخت و افزود: در دهه فجر بیش از  ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در این استان افتتاح شد.

عباسی با قدردانی از اهتمام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، افزود: در زمان حاضر ۲۲ پروژه آموزشی و پرورشی با ۱۲۶ کلاس درس و با ۲۱ هزار مترمربع زیربنا در استان در دست ساخت است.