صفیر گیلان؛مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون واکسیناسیون سراسری با سرعت و کیفیت مطلوبی انجام شد و امیدواریم با این روند به‌زودی کلیه کارگران واکسینه شوند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان،  عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از واکسینه شدن ۲۶ هزار و ۲۳۱ نفر از کارگران شاغل در کارگاه های واحدهای تولیدی در مراکز واکسیناسیون تجمیعی خبر داد.

وی افزود: با توجه به تعیین مشاغل اولویت دار در ستاد ملی مقابله با کرونا و تعیین گروه های شغلی از تعداد ۶۶۹ کارخانه و واحد تولیدی تحت پوشش با تعداد ۵۲ هزار و ۲۴ نفر کارگر شاغل بیش از ۵۰ در صد از این تعداد واکسینه شدند.

علیزاده یادآور شد: این طرح با محوریت مدیران بنگاه های اقتصادی، شهرک صنعتی ،کارشناسان بهداشت حرفه‌ای مستقر درخانه های بهداشت کارگری و با همکاری  و پشتیبانی سایر واحدهای متولی اجرایی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان این که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون واکسیناسیون سراسری با سرعت و کیفیت مطلوبی انجام شد، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای بهینه این طرح وتحت پوشش قرار دادن سایر گروه‌های هدف، تلاش ها به‌صورت مستمر در حال انجام است و امیدواریم با این روند به‌زودی کلیه کارگران در استان گیلان واکسینه شوند.