فرماندار صومعه سرا با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام برای انتخابات شوراهای شهر تا ساعت ۱۸ عصر امروز، گفت: تاکنون ۴۵ داوطلب در انتخابات شوراهای شهر صومعه سرا ثبت نام کردند.

صفیر گیلان؛ سید جلال سید محمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: برای استقبال از سال جدید ستاد تنظیم بازار بیش از هشت جلسه برای کنترل بازار تشکیل داده شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تدابیری که در ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است، قیمت مرغ و روغن به نرخ تعاونی در حال ارائه به شهروندان است.

فرماندار صومعه سرا همچنین در ادامه گفت: برای بازار شب عید ۱۷۰ تن روغن، ۱۴ تن مرغ و ۳۵ تن مرغ منجمد، ۹۵۰ تن شکر و ۲۰ تن سیب و پرتغال برای شهروندان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت‌ها به صورت شبانه در حال گشت زنی است.

فرماندار صومعه سرا ساعت ۱۸ عصر روز سه‌شنبه را آخرین فرصت برای نام‌نویسی در انتخابات شورای شهر اعلام کرد و افزود: متقاضیان برای عضویت در شوراهای شهر باید ثبت‌نام کنند.

وی انتخابات پرشور را ضامن امنیت کشور دانست و تأکید کرد: در شهرستان صومعه سرا تاکنون ۴۵ نفر برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند.

سید محمدی با اشاره به ثبت‌نام ۴۵ نفر برای انتخابات شورای شهر صومعه سرا، بیان کرد: در شهر صومعه سرا ۲۹ نفر، گوراب زرمیخ شش نفر، مرجقل ۱۰ نفر داوطلب در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ثبت‌نام کرده اند.

فرماندار صومعه سرا گفت: شهروندان با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را برای چهار سال رقم خواهند زد و منتخبان باید به وعده‌ها و مطالبات برحق شهروندان توجه و دغدغه‌های شهروندان را رفع کنند.