صفیر گیلان؛رئیس اداره زندان های شهرستانهای رودسر و املش در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که شامگاه شنبه با حضور مسئولان و خیران شهرستان رودسر برگزار شد  اظهار کرد: در سال گذشته با کمک ها و مشارکت خیرین و ستاد دیه استان گیلان ۹۳ زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان ها آزاد شدند. محمد تهمتن […]

صفیر گیلان؛رئیس اداره زندان های شهرستانهای رودسر و املش در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که شامگاه شنبه با حضور مسئولان و خیران شهرستان رودسر برگزار شد  اظهار کرد: در سال گذشته با کمک ها و مشارکت خیرین و ستاد دیه استان گیلان ۹۳ زندانی جرایم غیرعمد در این شهرستان ها آزاد شدند.

محمد تهمتن افزود: این کمک ها برای آزادی زندانیانی که به علت نفقه، مهریه، جرایم مالی، جرایم غیر عمد در زندان بسر می برند هزینه می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در بخش چابکسر شهرستان رودسر، گفت: در این جشن به همت خیران و مردم ۴۲ میلیون تومان کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع اوری شد که در مقایسه به سال گذشته از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

رئیس زندان های شهرستان های رودسر و املش ۸۴ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک خیران برای بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند، ادامه داد: برای آزادی این تعداد نیازمند کمک چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی خیران و ستاد دیه استان هستیم.

در ادامه این مراسم رئیس دادگستری رودسربا اشاره به دسته بندی زندانیان به سه دسته، اظهار کرد: جرائم عمدی شامل سرقت، حمل موادمخدر، زندانیان جرائم غیر عمد و سومی بدهکاران مالی از جمله این سه دسته هستند.

وی به برکات مشارکت خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و افزود: آزاد کردن زندانیان جرائم غیر عمد از هم پاشیده شدن بنیان بسیاری از خانواده و بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند.