به گزارش صفیر گیلان،محمدرضا محسنی  در حاشیه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد افزود: اعتیاد سبب خمودگی و افسردگی در جامعه می‌گردد و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از عوامل پیشگیری و اقبال به مواد مخدر است. […]

 

 

به گزارش صفیر گیلان،محمدرضا محسنی  در حاشیه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد افزود: اعتیاد سبب خمودگی و افسردگی در جامعه می‌گردد و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از عوامل پیشگیری و اقبال به مواد مخدر است.
وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های نظام استکباری سوء استفاده از بازار پرسود مواد مخدر و از بین بردن سرمایه‌های ارزشمند انسانی است افزود: این بلای خانمان سوز خود را به پشت در خانه ها رسانده و امروز مواد مخدر صنعتی با تبلیغات کذایی عنوان کالایی لوکس در اختیار نوجوانان و جوانان ما قرار میگیرد و در این بین کسی از این آسیب‌ها مصون نیست.
فرماندار شفت با بیان اینکه عدم آگاهی خانواده‌ها بیماری اعتیاد را فراگیر می‌نماید افزود مبارزه با مواد مخدر نیازمند  و مشارکت اجتماعی است.