پاکدل با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های معزز آنان حق بسیار بزرگی بر گردن همه مردم دارند،گفت:ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تکریم کسانی است که عزت و اقتدار و افتخار امروز را برای ملت ایران رقم زدند.

به گزارش صفیر گیلان ؛محمود پاکدل،معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل ستادی حوزه تعاون،طی سفر دو روزه به استان گیلان،بهمراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با حضور در گلزار شهدای رشت و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این آیین معنوی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا،اظهار کرد:همواره باید قدردان ایثارگری و جانفشانی شهدا باشیم و راه آنان را در خدمتگزاری ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های معزز آنان حق بسیار بزرگی بر گردن همه مردم دارند،گفت:ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تکریم کسانی است که عزت و اقتدار و افتخار امروز را برای ملت ایران رقم زدند.
سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران،دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و شرکت در شورای ادارای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از جمله برنامه های سفر معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد و مدیران کل ستادی حوزه تعاون به گیلان است.