صفیر گیلان؛عباسی با اشاره به عظمت فرهنگ کربلا و معارف عمیق دینی در این رخداد تاریخی، تاکید کرد: زنده ماندن فرهنگ کربلا بیانگر حقانیت اهل بیت و همچنین عشق بی نظیر ایرانیان به خاندان عصمت و طهارت است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ اسدالله عباسی استاندار گیلان در روز جمعه ۶ مرداد، مقارن با ظهر عاشورا،بعد از اقامه نماز ظهرعاشورا در میدان شهرداری رشت  در سر نیم روزه در  روستای کلده پایین حضور یافت.

استاندار گیلان به همراه محمدیان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت، در مراسم عزاداری ظهر عاشورا در بخش مرکزی شهرستان فومن حضور یافت.

عباسی با اشاره به عظمت فرهنگ کربلا و معارف عمیق دینی در این رخداد تاریخی، تاکید کرد: زنده ماندن فرهنگ کربلا بیانگر حقانیت اهل بیت و همچنین عشق بی نظیر ایرانیان به خاندان عصمت و طهارت است.

وی با بیان این که حضور مردم در مراسم عزاداری حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا بی نظیر بوده است، افزود: ما راه درستی انتخاب کرده ایم و حیات طیبه و شرافتمندانه ای که برگزیده ایم، انتخابی افتخار برانگیز است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم درک صحیح فلسفه کربلا و انتقال پیام این واقعه بزرگ، اظهار کرد: با آگاهی و هوشیاری مردم بصیر ما، راه امام حسین (ع) و ائمه اطهار ادامه می یابد.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری