صفیر گیلان؛زاکانی با بیان اینکه دولت سیزدهم تبختر و اشرافیت را در بین مسئولین از بین خواهد برد، افزود: رفتار متکبرانه برخی دولتمردان فعلی با مردم جای تأسف و شرمندگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛علیرضا زاکانی چهارشنبه شب در جمع هواداران سیدابراهیم رئیسی در رشت اظهار داشت: ما پس از انتخابات و خلق حماسه بزرگی که توسط ملت ایران به وجود آمد، در آغاز راهیم و باید ایران را بسازیم.

وی افزود: هر چه دوگانگی و رقابت بود باید کنار گذاشته شود و به انسجام و وحدت تبدیل شود تا بتوانیم مشکلات فعلی جامعه را حل و برطرف کنیم که در این راستا، باید همانند دفاع مقدس و با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ، مشکلات کشور را حل کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما هم اینک نیاز به انسجام و نیاز به پیروی از مقام معظم رهبری داریم تا بر مشکلات فایق شویم و با توجه به انتخاباتی که انجام شده و با انتخاب شما مردم و به لطف و عنایت الهی ، راه تغییر را ملت رشید ایران انتخاب کرد و حرکت در عرصه عمل آغاز خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مسئولانی که در مقابله با غارتگران ضعیف بوده و گاهاً خود نیز غارتگر هستند، اضافه کرد: نباید با وجود ظرفیت‌های بسیار این همه بیکار و فقیر داشته باشیم یا اجازه جولان دهی به غارتگران داده شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شما مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، حماسه خلق کردید و آنچه اتفاق افتاد یک بازگشت به اصل انقلاب اسلامی بود.

زاکانی خاطرنشان کرد: البته دولت سیزدهم خادم ملت است و مفتخر است که برای شما و جان نثار شما باشد و با شایسته سالاری و استفاده از نخبگان و همچنین با ایجاد امکان برای حضور گسترده مردم، یک تحولی بزرگ و سرآغاز تغییر جدی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه دولت سیزدهم، نهادینه کردن اصول ۸ و ۲۷ قانون اساسی است، گفت: این قانون امکان نظارت و بازخواست مردم از مسئولین را فراهم می‌کند.

زاکانی با بیان اینکه دولت سیزدهم تبختر و اشرافیت را در بین مسئولین از بین خواهد برد، افزود: رفتار متکبرانه برخی دولتمردان فعلی با مردم جای تأسف و شرمندگی دارد.

در مراسم جشن پیروزی حامیان سیدابراهیم رئیسی که چهارشنبه شب در پیاده روی فرهنگی رشت و با حضور طرفداران رئیس جمهور منتخب برگزار شد، علاوه بر علیرضا زاکانی ، تعدادی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

تجلیل از آقای زاکانی به دلیل حمایت از سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریایت جمهوری توسط مادر سه شهید(شهیدان یوسفی) ، نورافشانی و خواندن سرود محلی از دیگر برنامه های مراسم جشن پیروزی حامیان رئیس جهمور منتخب در رشت بود.

  تنظیم/زلیخا صفری