صفیر گیلان؛با هدف افزایش رضایتمندی ، تسریع امور بیمه ای و کاهش مراجعات ، در اقدامی تعاملاتی و مشترک بین تاکسیرانی و تامین اجتماعی ، با فراهم شدن امکان مشاهده و استعلام فعال بودن کارت شهری رانندگان تاکسی شهر رشت از طریق پورتال این مجموعه ، از این پس استحقاق درمان این قشر بدون نیاز به مراجعه حضوری و ارائه مدارک انجام خواهد شد .
وی با اشاره به رویکرد نوین سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر برای توسعه و گسترش خدمات دیجیتالی و کاهش مراجعات حضوری ، اظهار داشت : یکی از گروههای هدف در این شعبه بیمه شدگان راننده هستند بگونه ای که بدلیل تمرکز این قشر در سطح شهرستان ، قریب به ۸۵۰۰ راننده در زمره مخاطبین و بیمه شدگان این شعبه قرار دارند که رانندگان تاکسی جهت ارائه کارت شهری و تمدید اعتبار و استحقاق پوشش های درمانی سهم قابل توجهی در این بین دارا هستند و روزانه درصد قابل توجهی از مراجعات به این افراد تعلق دارد .
رئیس تامین اجتماعی شعبه سه رشت با تاکید بر اینکه در ادامه خط مشی تبیینی و با هدف تحقق چشم انداز سازمان جهت دستیابی به مجموعه ای پاسخگو ، چابک و پویا با تکیه بر فرایندهای هوشمند برای ارائه خدمات کیفی و به هنگام به ذینفعان ، پس از هماهنگی و بررسی های انجام شده، تدابیری در این زمینه اندیشیده شد و با دعوت از کارشناسان شرکت تاکسیرانی رشت و برگزاری جلسات و مکاتبات متعدد از بهمن ماه ۱۳۹۹ سرانجام امکان دسترسی به مدارک و مستندات رانندگان از طریق سامانه تاکسیرانی، به همت کارشناسان و برنامه نویسان محترم حوزه IT پشتیبانی کننده سایت مذکور میسر گردید و اولین اقدام آزمایشی آن، در اول آبان ماه سالجاری همزمان با ولادت با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) رقم خورد.
سید محسن نعیمی خاطر نشان ساخت ، بدین ترتیب با راه اندازی این امکان، از این پس، حداقل از ۲۵% ترددهای روزانه به شعبه کاسته شده که خود میتواند سبب رسیدگی بهتر و پاسخگوئی سریعتر به درخواستهای سایر مراجعین گردد.
شایان ذکر است تامین اجتماعی شعبه سه رشت بیش از ۴۴۵۰۰ بیمه شده اصلی و قریب به ۱۰۸۰۰ مستمری بگیر را که با احتساب افراد تبعی جمعیتی بیش از ۱۲۰ هزار نفر را دربرمیگیرند تحت پوشش دارد .
Monday, 25 November , 2024