صفیر گیلان،فاضلی تاکید کرد ؛مدیران فرهنگی باید در کنار اهالی فرهنگ و هنر و رسانه باشند زیرا آنها مدیران را از پوچی به آرمان خواهی، از اسارت و در بند بودن به آزادگی، از تنهایی به جمع بودن و از مرگ به زندگی سوق می‌دهند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از رشت، «فیروز فاضلی  » امروز(چهارشنبه، ۱۷ آذر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت در جمع اصحاب هنر و رسانه گیلان؛ با بیان اینکه مدیران فرهنگی باید همراه و همیار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه باشند تصریح کرد: مدیر فرهنگی موفق مدیری است که در زمان مسئولیتش قلمی نشکند، لبی دوخته نشود و اندیشه‌ای از پرواز باز نماند.

مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  با اشاره به اینکه فرهیختگان این جمع عصاره فرهنگ و هنر این استان هستند، گفت: بیش از هفت سال گذشته در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر بودیم.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اهالی فرهنگ و هنر  را پشتوانه‌اش در هفت و نیم سال سکانداری این اداره کل دانست و گفت: هم اکنون تیم منسجم و متخصصی جهت خدمت در فرهنگ و هنر استان در حال فعالیت است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

 فیروز فاضلی با بیان اینکه مدیریت یک هنر است و انتخاب‌های باید مبتنی بر انتخاب‌های فرهنگی باشد، گفت: انسان از زمانی که متولد شده همیشه در پارادوکسی گیر کرده که مولانا آن را به تناقض‌های دل تعبیر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بنده این تناقض‌ها را به چهار بخش پوچی و آرمان خواهی، اسارت یا آزادی، تنهایی یا در جمع بودن و مرگ یا زندگی تقسیم بندی می‌کنم، تصریح کرد: مدیران فرهنگی باید در کنار اهالی فرهنگ و هنر و رسانه باشند زیرا آنها مدیران را از پوچی به آرمان خواهی، از اسارت و در بند بودن به آزادگی، از تنهایی به جمع بودن و از مرگ به زندگی سوق می‌دهند.

وی با بیان اینکه به مدیریت جدید برای ادامه این مسیر توصیه می‌کنم این پشتوانه حفظ کند، تأکید کرد: مدیر فرهنگ و هنر باید زیر مجموعه خود را حفظ کند. اهالی فرهنگ و رسانه و هنر استان بسیار قدرتمند هستند با این پشتوانه قطعاً در سطح کشور بسیار قدرتمند می‌توانیم گام برداریم.

فاضلی با اشاره به اینکه مدیرکل جدید دارای این اقتدار است و از این پشتوانه استفاده می‌کند، ادامه داد: نیرو پروری باید در دستور کار قرار گیرد و با همراهی این خانواده مسیر رشد و توسعه فرهنگ و هنر گیلان فراهم می‌شود.

در ادامه این مراسم اهالی فرهنگ و هنر استان و مدیران دستگاهها و خبرگزاری ها با اهدای هدایایی از زحمات هفت و نیم ساله فیروز فاضلی در عرصه فرهنگ و هنر استان تجلیل کردند و از رضا ثقتی خواستار حمایت از فرهنگ و هنر استان و هنرمندان و فرهنگ دوستان آن شدند.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری