معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی،آزمایشگاهی و صنایع وابسته، در رشت خبر داد .

به گزارش پایگاه صفیر گیلان به نقل از  اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) ؛دکتر نسیبه یوسفیان– معاون غذا و دارو دانشگاه با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی ، آزمایشگاهی و صنایع وابسته، در گیلان  ، اظهار داشت: از اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی و ایجاد فرصت مناسب برای پژوهشگران، متخصصان ، تولیدکنندگان داخلی و بین المللی و همچنین مبادلات علمی و فناوری در حوزه تجهیزات پزشکی است.

دکتر یوسفیان در ادامه با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور پنجاه  شرکت از استان های مختلف برگزار می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه یک غرفه به  معاونت غذاو دارو دانشگاه اختصاص داده شده است .

معاون غذا و دارو دانشگاه در خاتمه با بیان اینکه این معاونت بر روند اجرا و برگزاری این نمایشگاه نظارت دارد و آماده پاسخ گویی به سوالات مراجعه کنندگان می باشد، یادآور شد؛ ششمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و صنایع وابسته در مساحت چهار هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گیلان در رشت از تاریخ ۹ لغایت ۱۲ آذرماه سال جاری از ساعات ۱۱ صبح لغایت ۱۷ برای بازدید عموم، دایر می باشد.