آرمان: توانمندی بانوان ما در ورزش و جامعه بسیار بالاست

آئین تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان

  پرینت
آئین تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان
شناسه خبر : 66143 | تاریخ انتشار : 28 دی 1401 - 19:08 | 159 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

آئین تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان که در سالن شهید نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای مدافع حرم و امنیت که در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت برگزار شد، اظهار داشت: یاد و خاطره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان، شهدای مدافع حرم و امنیت و شهدای سلامت و شهدای ورزشکار را گرامی می‌داریم و وظیفه ما این است که مادران و همسران این شهدای بزرگوار را تکریم کرده و به مقام آنان ارج نهیم.

وی با اشاره به کسب افتخارات ورزشی قهرمانان کشورمان و قهرمانان استان در عرصه‌های ملی و بین المللی اظهار داشت: از ۱۶۵ مدال پر افتخاری که در میادین ورزشی برای ایران اسلامی کسب شده است ۵۴ افتخار و کسب مدال متعلق به بانوان بوده و این امر نشان می‌دهد که توانمندی بانوان ما در ورزش و جامعه به چه میزان است.
آرمان به با بیان اینکه ورزشکاران و مربیان بانو در کنار سایر فعالیت‌های خود، توانسته‌اند در ورزش نیز بدرخشند، گفت: امروز از بانوان ورزشکار ما در کنار وظیفه خطیر مادری و مسوولیت خانه و خانواده به ورزش قهرمانی و همچنین قهرمان‌پروری پرداخته‌اند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار گیلان در زمینه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان گفت: به لطف و عنایت ویژه استاندار گیلان دغدغه‌ها در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی گیلان برطرف شده و همچنان حمایت‌های ایشان ادامه دارد.
آرمان افزود: ۹ سالن ورزشی مختص بانوان که در سال‌های گذشته در اختیار بانوان قرار داشت، مجددا در اختیار بانوان قرار گرفت و انشاالله بتوانیم در زمینه رشد ورزش همگانی و قهرمانی با کمک فرمانداران و شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا گام‌های موثری برداریم.
وی در پایان از حمایت‌های مجمع نمایندگان گیلان در خصوص اقدامات توسعه ورزش شهرستان رشت و استان گیلان تشکر کرد.
گفتنی است، مراسم بزرگداشت مقام مادر و تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای مدافع حرم و امنیت، با حضور مسئولین استان، جمع کثیری از بانوان، ورزشکاران، روسای و نواب هیات‌های ورزشی با اجرای برنامه‌های متنوع در سالن وزنه برداری نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد.

در این آئین، از ۲۲ نفر از بانوان ورزشکار موفق، مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای ورزشکار مدافع حرم و امنیت گیلان با حضور عباسی نماینده عالی دولت در استان تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.