در چهل و سومین جلسه شورای شهر فومن وبمناسبت ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار لشکر شهید مهدی باکری که به نام روز شهردار نامگذاری شده اعضای شورای اسلامی شهر فومن از زحمات مهندس قربانی شهردار و مهندس چیرانی معاون شهردار فومن تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن؛در چهل و سومین و آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در سال  ۱۴۰۱ رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک‌بمناسبت فرارسیدن سال جدید ، با اشاره به عملکرد یکساله مثبت مدیریت شهری  از پرداخت بموقع حقوق و‌مزایای کارکنان همچنین از اقدامات رو به پیشرفت فعالیتهای شهری ، مالی ، شهرسازی ، عمرانی ، و سایر مجموعه درون سازمانی شهرداری که در تحقق بودجه سالجاری تلاش نموده تقدیر نمود.

عباس احمدزاده با بیان اینکه رفع مشکلات شهری نیازمند زمان و فرصت بوده خاطر نشان کرد : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در کنار هم با وحدت و همدلی در تلاش برای رفع مشکلات شهری بوده و با تمام توان این مهم را سرلوحه کار خود قرار  داده است.

همچنین در این جلسه شهردار فومن ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز ضمن تقدیر از حمایت های ویژه اعضای شورای اسلامی شهر در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری  با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه شهرداری در سالجاری و‌ برنامه ریزی در سال آینده بر لزوم تلاش بیش از پیش مجموعه شهرداری فومن تاکید نمود.

مهندس قربانی افزود : در ایام‌نوروز طرح به استقبال بهار با عنوان “بهار رمضان” از  اقدامات سال جدید است که در قالب ستاد خدمات سفر در تلاش جهت آماده سازی و‌ زیباسازی هرچه بهتر فضای شهری خواهیم‌بود.

همچنین در این جلسه بمناسبت ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار لشکر شهید مهدی باکری که به نام روز شهردار نامگذاری شده اعضای شورای اسلامی شهر فومن از زحمات مهندس قربانی شهردار و مهندس چیرانی معاون شهردار فومن تقدیر نمودند.