سرپرست فرمانداری تالش در بازدید از مناطق سیل زده؛

قطع راه ارتباطی ۳ روستا در بخش حویق بر اثر سیل | خسارت به باغات کیوی و منازل روستایی

  پرینت
قطع راه ارتباطی ۳ روستا در بخش حویق بر اثر سیل | خسارت به باغات کیوی و منازل روستایی
شناسه خبر : 73171 | تاریخ انتشار : 27 شهریور 1402 - 19:11 | 145 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

فرامرز مرجانی، سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به قطع راه ارتباطی روستای کهنه حیاط به روستاهای سفیدسنگان، شلقون و درزکری بخش حویق، از قطع گاز روستاهای درزکری و سفید سنگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ فرامرز مرجانی صبح امروز (دوشنبه ۲۷ شهریور) در بازدید از مناطق سیل زده تالش گفت: بارش شدید باران که از شب گذشته در شهرستان تالش شروع شده و کماکان ادامه دارد، منجر به طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در نقاط مختلف این شهرستان شده است.

سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به قطع راه ارتباطی روستای کهنه حیاط به روستاهای سفیدسنگان، شلقون و درزکری بخش حویق، از قطع گاز روستاهای درزکری و سفید سنگان خبر داد.

وی با اعلام آبگرفتی منازل و معابر روستایی و همچنین باغات کیوی در مناطق مختلف شهرستان، از حضور کارشناسان بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی جهت ارزیابی خسارت‌ها وارده خبر داد.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه راه اصلی تالش – آستارا در محدوده سیاه کت بخش کرگانرود بر اثر آبگرفتی برای مدت کوتاهی مسدود شده بود، گفت: با حضور بموقع فرماندهی سپاه ناحیه تالش و تیم واکنش سریع بخشداری مرکزی و کرگانرود و اعزام دو دستگاه بیل بکهو مشکل رفع و عبور مرور برطرف شده است.

مرجانی با اعلام اینکه تیم‌های امدادی و تمامی دستگاه‌های اجرایی در آماده باش کامل هستند و در نقاط خطرآفرین حضور دارند، افزود: یک دستگاه بیل زنجیری و یک دستگاه لودر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و یک دستگاه بیل زنجیری پیمانکار بند ز آب منطقه‌ای استان در روستای کهنه حیاط بخش حویق مستقر شده‌اند و پس از فروکش کردن آب رودخانه در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیر اقدام خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری تالش همچنین بیان داشت: به دلیل طغیان رودخانه خشکه رود ویزنه بخش حویق، تعدادی امکان مسکونی دچار آبگرفتگی شده‌اند و خسارت بسیار زیادی به باغات کیوی وارد شده است و برای رفع مشکل آبگرفتگی، دو دستگاه بیل چرخ لاستیکی در منطقه مستقر و مشغول لایروبی رودخانه می‌باشند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
همایش پیشگیری از سرطان های شایع زنان در رضوانشهر برگزار شد
خیال خام است؛برابر قانون،فعالیت سیاسی در حوزه کاری ما نیست/پهلوانی در سایه کرامت ،انسانیت و معرفت بدست می آید
گیلان، مبدع ورزش‌های جانبازان و توانخواهان است
۵۶ شهر گیلان تا پایان سال جاری به فیبرنوری مجهز می‌شوند
برف یک متری تالش را سفید پوش کرد
جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان فومن برگزار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.