صفیر گیلان/خبرنگار محترم رسانه می توانست پیش از انتشار این خبر با جستجوی ساده در فضای اینترنت یا تماس با روابط عمومی سازمان از صحت و سقم فرضیه خود مطلع شده و با انتشار یک خبر کذب موجب تشویش اذهان عمومی، در روزهای سرنوشت ساز و حساس پیش رو نشود

صفیر گیلان/ا تسلیت اربعین شهدای خدمت دکتر شهید رئیسی و همراهان خدوم ایشان به استحضار مردم ولایتمدار گیلان می رساند.

نظام اسلامی ایران تا کنون با شعار محوری “استقلال ـ آزادی ـ جمهوری اسلامی” مسیر خود را طی نموده است و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) همواره در پیامها و سخنرانی ها بر حکومتی تاکید داشت که بر احکام اسلام و رای مردم بنیان گذارده شده باشد. انتخابات به عنوان یکی از عرصه های تجلی مشارکت سیاسی از ابتدای انقلاب تا کنون توانسته است تا رابطه متقابل میان ملت و نظام را به نمایش بگذارد. معمار بزرگ انقلاب اسلامی مردم را صاحبان اصلی نظام دانسته و مشارکت آنان را ضامن تداوم انقلاب بیان داشته اند.
درحالیکه در برهه حساس کنونی دشمنان کشور و ملت، شب و روز بر طبل تفرقه می کوبند تا مردم را از حضور پرشور در انتخابات سرنوشت ساز دلسرد کنند، بی اخلاقی رسانه های داخلی زخمی بر پیکر خدمتگزارانی است که با تاسی از رئیس جمهور شهید، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به مردم بکارگرفته اند.
در خصوص انتشار خبری کذب و مغرضانه در یک رسانه در خصوص بنر فرمایشات مقام معظم رهبری برای دعوت به شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ که به منظور صرفه جویی در هزینه های چاپ بنر به طور مداوم در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی و انتخابات اخیر چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مورد استفاده قرار گرفته به استحضار مردم شریف می رساند که بنا بر تصویر پیوست این طرح متعلق به سایت «طرح دات آی آر» بوده که در تاریخ ۲ خرداد سال ۱۴۰۰ در این سایت منتشر شده و همان زمان توسط یک شرکت چاپ به صورت بنر سه در یک متر آماده و استفاده شده است. متن این بنر با تاسی از سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند « هرکس به ایران قوی علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند» در همان موقع توسط این سایت طراحی و هیچ ارتباطی با تبلیغات و شعارهای کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری ندارد.
خبرنگار محترم این رسانه می توانست پیش از انتشار این خبر با جستجوی ساده در فضای اینترنت یا تماس با روابط عمومی سازمان از صحت و سقم فرضیه خود مطلع شده و با انتشار یک خبر کذب موجب تشویش اذهان عمومی، در روزهای سرنوشت ساز و حساس پیش رو نشود.
🔺سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز به عنوان نهاد تخصصی برنامه ریز با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تقویت حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات و تاکید بر نص صریح قانون مبنی بر پرهیز از حمایت و تبلیغ له یا علیه هر یک از نامزدهای محترم هرگونه مداخله وجانبداری از نامزد یا جریانی خاص را صراحتاً تکذیب می نماید.
🔺ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای حضور پرشور در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از رسانه ها می خواهیم به جای شایعه پراکنی و نشر اکاذیب ،مردم را به حضور دشمن شکن در انتخابات، تشویق کنند.
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان