صفیر گیلان/اکنون با اتحاد همدلی و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای احیای سرمایه عظیم اعتماد عمومی به توانمندی خدمتگزاران مردم، دکتر پزشکیان را به منظور اجرای برنامه‌ها و پاسخگویی به مطالبات جامعه همراهی خواهیم کرد.

اختصاصی/صفیر گیلان ؛دکتر محمود قاسم نژاد معاون سیاسی اسبق استاندار دولت تدبیر و امید در گیلان و قائم مقام ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان گیلان با صدور پیام تشکر، پیروزی دکتر پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف ایران و به ویژه استان گیلان در روز جمعه ۱۵ تیر ماه با حضور پرشور بر سر صندوق‌های رای، مشارکت آگاهانه و مقتدرانه خود و عظمت اراده ملی را به نمایش گذاشتند.

حضور هوشیارانه مردم و ایجاد شور انتخاباتی برای پیروزی کاندیدای اصلح جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، پاسخی مدبرانه به مطالبه عمومی برای تغییر و پایان دادن به تندروی‌ها و خسارت زدن به کشور عزیزمان ایران بود.

عزم راسخ و اراده مثال زدنی دوستداران دکتر مسعود پزشکیان در این کارزار ملی، سربلندی کشور عزیزمان ایران را رقم زد و دشمنان خارجی و داخلی را مایوس و ناامید کرد.

اکنون با اتحاد همدلی و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای احیای سرمایه عظیم اعتماد عمومی به توانمندی خدمتگزاران مردم، دکتر پزشکیان را به منظور اجرای برنامه‌ها و پاسخگویی به مطالبات جامعه همراهی خواهیم کرد.

اینجانب ضمن قدردانی از اعتماد و انتخاب آگاهانه مردم عزیز گیلان و پاسداشت تلاش‌های شبانه‌روزی تمامی دست اندرکاران انتخابات، به ویژه روسا، قائم‌مقام‌ها، مشاورین و اعضای ستاد مردمی دکتر پزشکیان در مرکز و شهرستان‌های گیلان، از همکاری خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه صمیمانه سپاسگزارم.

محمود قاسم نژاد
قائم مقام ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان در استان گیلان