صفیر گیلان ؛استاندارگیلان با تقدیراز تلاش دستگاه‌هایی ازجمله جهادکشاورزی، نوسازی مدارس، منابع‌طبیعی و شیلات گیلان در جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات بودجه‌ای سال۱۴۰۲، گفت:سازمان بازرسی، اداره کل استاندارد و شهرداری فومن نیز بیش‌از ۹۰درصد اعتبارات تخصیصی را جذب کرده‌اند و باید برای این دستگاه‌ها پاداش مناسب درنظرگرفت.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ؛اسدالله عباسی روز(شنبه) درجلسه جذب اعتبارات سال۱۴۰۲ بااشاره‌به اتمام مهلت قانونی دستگاه‌ها در این زمینه گفت: باید برنامه‌ریزی لازم را برای تامین اعتبار و بودجه یکساله داشته باشیم .

وی تصریح کرد ؛ باتوجه‌به اینکه به روزهای پایانی این زمانبندی در شهریورماه نزدیک میشویم برخی‌از دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی داشته‌اند و نتوانسته‌اند اعتبارات را به موقع جذب کنند باید پاسخگوی این کم‌کاری باشند.

استاندارگیلان با تقدیراز تلاش دستگاه‌هایی ازجمله جهادکشاورزی، نوسازی مدارس، منابع‌طبیعی و شیلات گیلان در جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات بودجه‌ای سال۱۴۰۲، گفت:سازمان بازرسی، اداره کل استاندارد و شهرداری فومن نیز بیش‌از ۹۰درصد اعتبارات تخصیصی را جذب کرده‌اند و باید برای این دستگاه‌ها پاداش مناسب درنظرگرفت.