با هدف بهبود سطح بهره وری در سازمان و به تبع آن افزایش سطح رضایتمندی مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان، در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰، بیش از ۳ هزار نفر ساعت آموزش حین خدمت در گاز گیلان برگزار شده است.
به گزارش صفیرگیلان، روز چهارشنبه ۵ خرداد حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص روند دانش افزایی کارکنان شرکت اظهار داشت: در دو ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۳ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در این شرکت برگزار شده است.
وی با بیان اینکه ۱۹۶ نفر از کارکنان فنی و عملیاتی در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند، گفت: علیرغم وجود محدودیت های کرونایی، پرسنل شرکت بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده از طریق آنلاین در کلاس ها شرکت می کنند.
حسین اکبر دوره های کار تیمی، بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث، تکنیک های برنامه ریزی، انواع تصحیح کننده های اندازه گیری گاز و استانداردهای مهندسی مکانیک را از مهم ترین برنامه های برگزار شده در فروردین و اردیبهشت سال جاری عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و دانش افزایی کارکنان درجهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به ذینفعان سازمان گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و فراهم بودن زیرساخت های لازم، دوره های آموزشی پرسنل به صورت مستمر در حال انجام است.
Sunday, 24 November , 2024