به گزارش صفیرگیلان ؛ گیلان در روزجهانی قدس امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته شاهد حضور پُرشور مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی و  حمایت از ملت ستمدیده فلسطین بود. به همین مناسبت کارکنان ستادی، مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به منظور پاس‌داشت از میراث ماندگار امام خمینی (ره) […]

به گزارش صفیرگیلان ؛ گیلان در روزجهانی قدس امسال نیز هم‌چون سال‌های گذشته شاهد حضور پُرشور مردم روزه‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی و  حمایت از ملت ستمدیده فلسطین بود.
به همین مناسبت کارکنان ستادی، مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به منظور پاس‌داشت از میراث ماندگار امام خمینی (ره) و هم‌گام با ملت‌های آزاده جهان، با فریاد آزادی‌خواهی مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان فلسطینی همراه شدند.
بنا براین گزارش، شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس و هم‌چنین برپایی کارگاه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در مسیر راهپیمایی این روز، گوشه‌ای از همبستگی همیشگی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی کانون استان گیلان را با کودکان و نوجوانان فلسطینی به تصویر‌کشید.
در همین حال حضور کارکنان ستادی، مربیان و اعضای مراکز شهرستان رشت نیز در اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و حامیانش جلوه‌ای دیگر داشت و در این میان ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون با عنوان«همراه با کودکان فلسطین» پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها شد.
برپایه این گزارش، چهره‌آرایی کودکان و نوجوان، برگزاری کارگاه‌های، خوشنویسی، نقاشی، ادبی معرفی وقایع، ازجمله فعالیت‌های این ایستگاه بود و درپایان نیز مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دیگر راهپیمایان روزجهانی قدس درحمایت از ملت مظلوم فلسطین همراه‌شدند.