به گزارش صفیر گیلان؛نادر جهان آرای در آیین افتتاحیه این مسابقات که در  اردوگاه کشوری شهید چمران رامسر و به میزبانی استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: در روز اول این مسابقات ۷۵۰ دانش آموز پسر در رشته های بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز به رقابت پرداختند. وی افزود: ۳۱ تیم در رشته تنیس […]

به گزارش صفیر گیلان؛نادر جهان آرای در آیین افتتاحیه این مسابقات که در  اردوگاه کشوری شهید چمران رامسر و به میزبانی استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: در روز اول این مسابقات ۷۵۰ دانش آموز پسر در رشته های بدمینتون، شطرنج و تنیس روی میز به رقابت پرداختند. وی افزود: ۳۱ تیم در رشته تنیس روی میز و ۲۱ تیم در رشته بدمینتون به صورت انفرادی، تیمی و دوبل و در رشته شطرنج نیز ۲۶ تیم به صورت گروهی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به دستاوردهای مهم رقابت های ورزش دانش آموزی خاطرنشان کرد: حضور نخبگان ورزش دانش آموزی در این مسابقات گام مهمی در شناخت استعدادها و همچنین معرفی چهره های مستعد به ورزش قهرمانی محسوب می شود.

جهان آرای ارتقای روحیه همبستگی، آشنایی با آداب و رسوم استان های مختلف و تقویت رفاقت ها را از دیگر ویژگی های سی و ششمین دوره مسابقات ورزش دانش آموزان کشور ذکر کرد.

گفتنی است در آیین افتتاحیه این مسابقات، تیم های شرکت کننده از سراسر کشور از مقابل جایگاه رژه رفتند.

این رقابت ها در بخش پسران تا ششم مرداد ادامه دارد.

مسابقات ورزش دانش آموزان کشور به میزبانی ۵ استان کشور برگزار می شود و استان گیلان میزبانی ۶ دوره مسابقات ورزش دانش آموزی دختر و پسر  در رشته های: شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز را برعهده دارد.