وزنه برداری جام نامجو و نتایج نخستین روز از مسابقه/حضور تنها دو ورزشکار در یک وزن!

  پرینت
وزنه برداری جام نامجو و نتایج نخستین روز از مسابقه/حضور تنها دو ورزشکار در یک وزن!
شناسه خبر : 33353 | تاریخ انتشار : 14 بهمن 1398 - 14:56 | 280704 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان،همزمان با نخستین روز از پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام جهان پهلوان نامجو ۱۳ بهمن‌ماه که در سالن ۶۰۰۰ نفره شهدای رشت برگزار شد وزنه برداران در اوزان ۶۱ کیلوگرم، ۶۷ کیلوگرم و ۷۳ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات نخست این اوزان مشخص شدند. رقابت‌های وزن […]

رقابت‌های وزن منفی ۶۱ کیلوگرم با حضور دو ورزشکار برگزار شد؛ حافظ قشقایی از کشورمان و آنجل روسف از قزاقستان در این وزن بر روی تخته رفتند.

قشقایی در حرکت یک‌ضرب در مهار وزنه‌های ۱۱۵ و ۱۲۰ کیلوگرمی موفق عمل کرده و در سومین تلاش برای مهار وزنه ۱۲۳ کیلوگرمی ناکام ماند؛ وی با ثبت رکورد وزنه ۱۲۰ کیلوگرمی به نشان طلای حرکت یک‌ضرب وزن منفی ۶۱ کیلوگرم رسید.

در این وزن روسف در تلاش نخست موفق به ثبت وزنه ۱۰۵ کیلوگرمی و در تلاش دوم موفق به ثبت وزنه ۱۱۰ کیلوگرمی شده و در سومین تلاش در ثبت وزنه ۱۱۳ ناکام ماند؛ وی با ثبت رکورد ۱۱۰ کیلوگرم به مقام دوم وزن منفی ۶۱ کیلوگرم رسید.

حرکت دوضرب وزن ۶۱ کیلوگرم با مهار وزنه‌های ۱۳۵، ۱۴۳ و ۱۴۷ کیلوگرمی توسط روسف آغاز شد؛ قشقایی نیز در حرکت دوضرب در تلاش‌های اول و دوم به ترتیب وزنه‌های ۱۵۰ و ۱۶۰ کیلوگرمی را مهار کرده و در سومین تلاش در مهار وزنه ۱۶۵ کیلوگرمی ناکام ماند.

قشقایی با ثبت وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی به نشان طلای حرکت دوضرب در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم دست‌یافته و روسف گردن‌آویز نقره را بر گردن آویخت؛ درمجموع حرکات یک‌ضرب و دوضرب، قشقایی با ثبت رکورد ۲۸۰ کیلوگرم به نشان طلا رسیده و روسف با ثبت رکورد ۲۵۷ کیلوگرم نشان نقره را کسب کرد.

در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم پنج ورزشکار بر روی تخته رفته و ایراوان اکو یولی از اندونزی با مهار وزنه ۱۳۸ کیلوگرمی در حرکت یک‌ضرب، ۱۷۲ کیلوگرمی در حرکت دوضرب و ۳۱۰ درمجموع موفق به کسب سه نشان طلا شد.

سزار بونیامی از کشور ترکیه در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۱۲۸ کیلوگرمی شده و نشان نقره را کسب کرد، وی در حرکت دوضرب وزنه ۱۴۸ کیلوگرمی را مهار کرده و گردن‌آویز برنز را کسب کرد و درمجموع نیز با ثبت رکورد ۲۶۶ کیلوگرم به نشان برنز رسید.

دنی دیگر وزنه‌بردار اندونزیایی در حرکت دوضرب با ثبت وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی به نشان نقره رسید، وی در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۲۵ کیلوگرمی را مهار کرده و نشان برنز را کسب کرد و درمجموع با ثبت رکورد ۲۸۵ کیلوگرمی به نشان برنز دست ‌یافت.

مونخدول انخجارگال از کشور مغولستان در حرکت یک‌ضرب موفق به ثبت وزنه ۱۱۶ کیلوگرمی و در حرکت دوضرب موفق به ثبت وزنه ۱۴۳ کیلوگرمی شده و درمجموع با ثبت رکورد ۲۵۹ کیلوگرم در مکان چهارم وزن منفی ۶۷ کیلوگرم ایستاد.

در این وزن زئید نمر از کشور اردن در حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۹۰ کیلوگرمی، در حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۱۲۲ کیلوگرمی و درمجموع رکورد ۲۱۷ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرده و در مکان پنجم ایستاد.

در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم تریاتنو تریاتنو از اندونزی و حمید محمد قدوری از عراق بر روی تخته رفتند؛ تریاتنو با ثبت وزنه ۱۳۶ کیلوگرمی در یک‌ضرب، ۱۷۰ کیلوگرمی در دوضرب و مجموع ۳۰۶ کیلوگرم به سه نشان طلا رسید.

قدوری از عراق با ثبت وزنه ۱۳۰ کیلوگرمی در یک‌ضرب، ۱۶۲ کیلوگرمی در دوضرب و مجموع ۲۹۲ کیلوگرمی به سه نشان نقره دست ‌یافت.

/ایسنا

برچسب ها
نوشته های مشابه
آمادگی کامل کادر بهداشت و درمان استان گیلان در ایام تعطیلات نوروز
پرونده ۵۰ میلیاردی گران فروشی در گیلان در قالب طرح نظارتی /بازرسی و تشکیل پرونده جریمه در گرانفروشان میوه ادامه دارد
هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب نیازمند خانه‌تکانی هستند/دلیل بسیاری از مشکلات جامعه، انتصاب مدیران سفارشی ناکارآمد از سوی نمایندگان است
فعالیت ۷۰۴ واحد اقامتی گردشگری در ایام نوروز در شهرستان
نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دومین بیمارستان قدیمی رشت پلمپ شد/بعد از تعطیلی بیمارستان فامیلی رشت نوبت به توتونکاران رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.