به گزارش صفیر گیلان، سردار محمد عبدالله پور عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به فعالیت‌هایی مردمی و گروه‌های جهادی در زمینه مبارزه با کرونا، اظهار کرد: در استان گیلان شاهد فعالیت چنین کارگاه‌هایی در سطح پایگاه‌های مقاومت و مساجد هستیم. وی به فعالیت بیش از ۳۰۰ […]

به گزارش صفیر گیلان، سردار محمد عبدالله پور عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک، دستکش و گان سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به فعالیت‌هایی مردمی و گروه‌های جهادی در زمینه مبارزه با کرونا، اظهار کرد: در استان گیلان شاهد فعالیت چنین کارگاه‌هایی در سطح پایگاه‌های مقاومت و مساجد هستیم.

وی به فعالیت بیش از ۳۰۰ کارگاه مردمی در زمینه تولید ماسک، دستکش و گان و محلول‌های ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: مجموعه‌های دولتی و خصوصی نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه وضعیت ایران با وجود تحریم‌ها در زمینه کنترل ویروس کرونا از بسیاری از کشورها بهتر است، افزود: مردم ایران در همه صحنه‌ها ویژه در مبارزه با کرونا نیز در میدان و پای کار بودند.

وی با اشاره به نگاه بلند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در زمینه حل مشکلات توسط خود مردم، تصریح کرد: نمونه این نگاه را می‌توان در کارگاه‌های دانشجویی برای تهیه اقلام بهداشتی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و پیشگیری از ویروس کرونا، افزود: این بیماری درمان خاصی ندارد لذا مردم باید با رعایت اصول بهداشتی زمینه کنترل این ویروس را فراهم کنند.

وی ادامه داد: همان مردمی که جنگ را اداره کردند و در خانه پشتیبانی جنگ را انجام دادند امروز نیز بهتر از دهه ۶۰ و با تخصص بیشتر در حال حل مشکلات بهداشت درمان کشور هستند.

کد خبر ۴۸۸۵۴۳۹