به گزارش صفیرگیلان، سید جلال سید محمدی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری صومعه سرا، اظهار کرد: با شروع سال جدید و ابلاغ سراسری از وزارت کشور در راستای فاصله گذاری اجتماعی شاهد روند مثبت در کاهش بحران بیماری کرونا در شهرستان صومعه سرا بوده ایم. وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها در راستای این […]

به گزارش صفیرگیلان، سید جلال سید محمدی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری صومعه سرا، اظهار کرد: با شروع سال جدید و ابلاغ سراسری از وزارت کشور در راستای فاصله گذاری اجتماعی شاهد روند مثبت در کاهش بحران بیماری کرونا در شهرستان صومعه سرا بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها در راستای این کنترل بحران تلاش کرده اند، افزود: مشارکت صحیح مردم در این بیماری و قطع شیوع آن بسیار تأثیر گذار است.

سید محمدی در ادامه گفت: در پایان تعطیلات همزمان با روز طبیعت مردم شهرستان صومعه سرا با پیوستن به پویش «در خانه بمانیم» در راستای کاهش شیوع بیماری اوج همکاری خودشان را به نمایش گذاشتند.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: تمهیدات انجام شده در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی متولیان امر اعم از سپاه، نیروی انتظامی و اداره صمت در شهرستان صومعه سرا به خوبی انجام شد.

سید محمدی با اشاره به اینکه نقش نیروی انتظامی در کنترل تردد مردم بسیار حائز اهمیت است، افزود: همچنان نیازمند همکاری مردم و اصناف و بازاریان در زمینه کنترل این ویروس هستیم.

طرح پویش «در خانه بمانیم» تا ۲۳ فروردین لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه با شروع این بحران ساختار اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و معیشتی مردم و جامعه دچار اخلال و آسیب شده است، گفت: با شروع اعیاد شعبانیه کارگروه و ستاد خیرین در راستای کمک رسانی و تهیه بسته‌های حمایتی برای افرادی که در این بحران آسیب دیده اند، تشکیل شده است.