اعتبارنامه «دلخوش» و «محمدصالحی» در مجلس تایید شد

  پرینت
اعتبارنامه «دلخوش» و «محمدصالحی» در مجلس تایید شد
شناسه خبر : 36302 | تاریخ انتشار : 21 خرداد 1399 - 11:29 | 20543 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاهخبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ اعتبارنامه «حسین محمدصالحی دارانی» منتخب مردم فریدن و «کاظم دلخوش» نماینده صومعه سرا در جلسه علنی امروز مجلس تایید شد. سخنگوی شعبه ۱۰ گزارش تأیید اعتبارنامه کاظم دلخوش منتخب صومعه‌سرا را در صحن علنی امروز مجلس قرائت کرد و سپس چون معترضی به این اعتبارنامه وجود نداشت قالیباف تأییدیه اعتبارنامه […]

به گزارش پایگاهخبری و تحلیلی صفیر گیلان؛ اعتبارنامه «حسین محمدصالحی دارانی» منتخب مردم فریدن و «کاظم دلخوش» نماینده صومعه سرا در جلسه علنی امروز مجلس تایید شد.

سخنگوی شعبه ۱۰ گزارش تأیید اعتبارنامه کاظم دلخوش منتخب صومعه‌سرا را در صحن علنی امروز مجلس قرائت کرد و سپس چون معترضی به این اعتبارنامه وجود نداشت قالیباف تأییدیه اعتبارنامه دلخوش را اعلام کرد.

 کمال علیپور خنک‌داری سخنگوی شعبه ۱۰ در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) گزارش این شعبه درباره اعتبارنامه کاظم دلخوش منتخب صومعه‌سرا را قرائت کرد.

وی افزود: روح‌الله نجابت و علیرضا زاکانی معترضین به اعتبارنامه کاظم دلخوش منتخب صومعه‌سرا بودند اما با بررسی این شعبه و با مذاکرات شفاهی با شورای نگهبان و با اکثریت آرا اعتبارنامه کاظم دلخوش در این شعبه به تأیید رسید.

پس از قرائت گزارش اعتبارنامه منتخب صومعه‌سرا توسط شعبه ۱۰، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس اظهار داشت: در رابطه با اعتبارنامه‌های معترضین که به شعبه ارجاع شده است، رسیدگی لازم در شعبه صورت گرفت و در نهایت به تأیید آن شعبه رسیده است و بر همین اساس آئین‌نامه داخلی مجلس اعتبارنامه‌های پیش از این در صحن قرائت شده و به اتفاق  آرا چون معترضی نبود به صورت اجماعی مورد تأیید قرار گرفت.

وی گفت: ‌اگر نمایندگانی به اعتبارنامه آقای دلخوش معترض هستند اظهارات خود را بیان کنند تا در نهایت ما آن را به تأیید بگذاریم.

چون معترضی نسبت به منتخب صومعه‌سرا وجود نداشت قالیباف رئیس مجلس درباره اعتبارنامه دلخوش گفت: این اعتبارنامه به تأیید مجلس شورای اسلامی رسید.

اعتبارنامه حسین محمدصالحی دارانی تأیید شد

همچنین تسنیم نوشت:

اعتبارنامه منتخب مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت شهر، مورد تأیید قرار گرفت.

علیپور خنکداری سخنگوی شعبه ۱۰ بررسی اعتبار نامه نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱خرداد) قوه مقننه جوابیه شعبه دهم مجلس شورای اسلامی در رابطه با اعتراض زهره الهیان نسبت به حسین محمد صالحی دارانی منتخب حوزه فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت را قرائت کرد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
شناخت درست از زمان و ظرفیت ها،شرط موفقیت در مسئولیت هاست
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از ۸ اردیبهشت ماه /رشد ۲۱۵ درصدی صدور کارت‌ بازرگانی در گیلان
سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با شیوع آسیب اجتماعی اعتیاد دارند
خبر خوب/آغاز بیمه رایگان مادران روستایی واجد شرایط در گیلان
راهبر رسانه امید آفرینی و ایجاد انگیزه با کنش موثر در راستای تحقق شعار سال باشد
وقتی صحن مشهد الرضا گیلان پر زرق و برق تر از گذشته آینه عبادت و عرفان دلهای عاشق می شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.