چرخ سانترفیوژها که نچرخید هیچ، چرخ زندگی مردم هم بر اثر گرانی زنگ زد

  پرینت
چرخ سانترفیوژها که نچرخید هیچ، چرخ زندگی مردم هم بر اثر گرانی زنگ زد
شناسه خبر : 36576 | تاریخ انتشار : 01 تیر 1399 - 15:27 | 31421 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛به نقل از خانه‌ ملت، خلیل بهروزی درنشست علنی امروز (یکشنبه ۱تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن درود به روح پر فتوح امام ( ره) و اروح مطهر شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت به ویژه فرمانده شجاع محور مقاومت سپهبد شهید […]

وی در ادامه افزود: ضمن تشکر از مردم عزیز فومن و شفت که با حضور حماسی خود با بیش از ۷۱ درصد آراء در انتخابات اخیر برگ زرین دیگری برای کشور عزیزمان ثبت کردند و با قدرانی از حسن اعتماد مردان و زنان قهرمان و جوانان پرشور و مومن امیداور هستم که در این دوره مجلس برای اعتلای کشور عزیز و عمران و آبادی حوزه انتخابیه مفید و موثر واقع شوم. از تریبون خانه ملت دغدغه های اینجانب را در سطح بین المللی، ملی و حوزه انتخابیه ام به محضر همکاران و مردم شریف عرض می‌کنم.

نماینده مردم فومن و شفت اظهار کرد: ریاست محترم مجلس، هیت رئیسه و همکاران گرانقدر محضر شریفتان عرض و سلام دارم انگیزه و اهداف مشترکی که ما را به عرصه خدمتگزاری هدایت نمود چیزی جز خدمت به اسلام، نظام، میهن و مردم نبوده است و حالا که با عنایت خداوند و مشارکت حداکثری مردم عزیز توفیق خادمی مردم را پیدا کرده ایم و آنچه را که ما باید در گام دوم انقلاب و مجلس انقلابی و مردمی و مقتدر دنبال کنیم بهبود وضع موجود و ایجاد شرایط مطلوب و امنیت پایدار، رفاه، آرامش، آسایش و اقتدار برای مردم و کشور و نظام اسلامی باشد، اما سوال این است که چطور و چگونه؟

این نماینده مردم تاکید کرد: ایمان راسخ دارم که برای رفع نیازهای مردم و تامین خواسته آنها و ایجاد شرایط مطلوب و ایده آل باید از الگوی فکری و عملی بر مبنای رهنمودهای قرآن کریم و منویات مقام معظم رهبری و قانون اساسی و آرمانهای شهدا و شهید سلیمانی عمل کنیم تا قله های پیشرفت را طی کنیم.

وی عنوان کرد: در سال جهش تولید به ویژه در اقتصاد و فرهنگ و عدالت اجتماعی که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بوده باید با مدیریت علمی و جهادی مبتنی بر نظر کارشناسی و نگرش مردمی و با نگاه به داخل به فکر پیشبرد اهداف کشور بود نه با نگرش غیر منطقی و مدیریت سلیقه ای و نگاه به بیرون.

بهروزی فر تصریح کرد: تاکید می‌کنم آنچه که ما را در راهبردها، استراتژیها، قانونگذاری و نظارت مجلس یازدهم موثر و کارآمد تر می‌نماید استفاده از ظرفیتهای قانونی با نگاه جامعه به صورت تکنیکال مطابق با استانداردها خواهد بود.

وی ضمن هشدار به هئیت حاکمه آمریکا نسبت به تصویب قطعنامه علیه ایران اشاره و تاکید کرد: اینجانب به عنوان نماینده و خادم مردم در کشور اسلامی  و یک عضو از جمعیت بالغ بر ۷ و نیم میلیاردی جهان هشدارم به هیئت حاکمه رژیم جهانخوار آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنها در منطقه این است که از تفکر کاپیتالیسمی و شعار جعلی لیبرالیسم و حقوق بشر بر مبنای تازع بقا با هدف سودجویی و انحصار طلبی و سوداگری و نژاد پرستی دست بردارند و به تفکر الهی و توحیدی با شعار اصیل وحدت و برادری به دنبال صلح و امنیت پایدار در جهان و به ویژه در منطقه باشند.

این نماینده مردم در ادامه افزود: از ایجاد تفرقه، تبعیض و جنگ و خونریزی در بین ملت‌های مسلمان، آزادیخواه و حق طلب و دخالت در امور کشورها و ملت‌ها به ویژه در کشورهای سوریه عراق و یمن و دیگر کشورها اسلامی اجتناب کرده و سرنوشت آنها را به مردم آن کشورها و منطقه واگذار کنند.

وی ضمن یادآوری مشکلات کشور به رئیس جمهور اشاره و اظهار کرد: امروز به نمایندگی از حدود ۸۳ میلیون نفر از خانواده ایران اسلامی برخی از دغدغه ها را به حضور رئیس جمهور اعلام می‌کنم. آقای رئیس جمهور! علت گرانی‌ها چیست؟ مگر شما به مردم قول نداده بودید ۱۰۰ روزه مشکلات معیشتی و اقتصادی را حل خواهید کرد و ثبات را به اقتصاد کشور برخواهید گرداند و کاری می‌کنید که هم چرخ سانترفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم پس اینها چه شد؟ امروز از مردم بپرسید که در چه حال و روزگاری به سر می‌برند آقای رئیس جمهور وعده اشتغال جوانان چه شد؟

بهروزی فر در ادامه افزود: جناب رئیس جمهور! چرا در حوزه عمرانی و اجرایی کشور بی نظمی و آشفتگی حاکم است ریشه این بی نظمی ها و بی ثباتی ها چیست چرا از گروه های جهادی، جوانان نخبه و فعال در حوزه دانش بنیان استفاده نمی کنید؟ آقای رئیس جمهور! در برخی از ادارات و سازمانها دولتی به جای اینکه کارگزار منصوب شوند گویا رئیس ستاد برای انتخابات آتی ریاست جمهوری منصوب می گردند و خودی و ناخودی می کنند و پیشنهاد می‌کنم از افراد شایسته و توانمند و کارآمد و اثر بخش استفاده کنید تا خادم مردم باشند و مشکلات موجود در حوزه های اجتماعی و … شامل ارز و  مسکن هرچه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد و رفع شوند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.