صفیر گیلان؛حسن محمدیاری  با اشاره به خدمات متنوع جهاددانشگاهی از ابتدای انقلاب تاکنون، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات مطلوب و متعددی را در حوزه‌های مختلف تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ارائه کرده که استمرار هم دارد. نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: با توجه به ماموریت‌هایی که به این […]

صفیر گیلان؛حسن محمدیاری  با اشاره به خدمات متنوع جهاددانشگاهی از ابتدای انقلاب تاکنون، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات مطلوب و متعددی را در حوزه‌های مختلف تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ارائه کرده که استمرار هم دارد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: با توجه به ماموریت‌هایی که به این نهاد محول شده بحث تحقیق، آموزش و پژوهش از مباحثی است که دارای اهمیت قابل توجهی است؛ لذا به دنبال این هستیم که این موضوع در سطح کشور نهادیه شود و باید آموزش و پژوهش در مناطق کم‌ برخوردار نیز توسعه یابد.

وی با بیان اینکه محققان و نخبگان جهاددانشگاهی با دیدگاه علمی خود می‌توانند ضعف‌ها و کاستی‌ها را شناسایی کرده و برای آن راهکار مناسبی ارائه دهند، ادامه داد: امروز جامعه ما به تفکر و اندیشه نخبگان نیازمند است، امیداست بتوانیم با ترویج ماموریت‌هایی که به جهاددانشگاهی محول شده، علاوه بر کشور و استان، در منطقه ما نیز موجب شکوفایی و بالندگی شود.

نماینده شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه ماموریت‌های محول به جهاددانشگاهی ماموریت‌هایی است که جامعه امروز به آن نیازمند دارد، تاکید کرد: نیاز است از ظرفیت‌های جوانان و پژوهشگران جهاددانشگاهی در ترویج علم، پژوهش و نوآوری بیش از پیش استفاده شود.